Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Dr Kerr om ME på Sky News:

Spretter ikke champis for denne tror jeg… men alt er vel bedre enn ingenting kanskje…

http://esme-eu.com/news/think-tank-mention-on-sky-news-article51-7.html

4 responses to “Dr Kerr om ME på Sky News:

  1. selsius 15.06.09, kl. 11:36

    Skåler vel ikke for det innslaget der, for det var ikke spesielt bra. Det eneste som var bra, er jo det Kerr sier. Ellers var det slett journalistikk, neste litt som TV2 og tabloid. Norges desidert største møkka – program!

    • Rutt 15.06.09, kl. 12:33

      Hei Selsius
      Det var akkurat det jeg tenkte når jeg så innslaget – at dette kunne vært sendt på tv2. Biomedisinsk forskning, dokumenterte årsaksforhold kom helt i bakgrunnen av et sykt menneske i rullestol. Det var ikke dette i ønsket å høre/se etter konferansen og ESMEs pressekonferanse!
      Ja, ja får håpe det dukker opp mer etterhvert..
      Klem Rutt

  2. alva 15.06.09, kl. 11:44

    Hei Rutt.
    hehehe-jeg så på den der jeg også og vurderte om det var noe å legge ut, men jeg tenkte at dette var da ikke noe voldsomme greier. men den er selvfølgelig helt grei å legge ut altså. (- men jeg er så dårlig i engelsk også jeg, så det kunne jo være at jeg hadde misforstått noe. Ler nesten høyt av meg selv,bare nesten altså, litt selvironi er lov. Ikke sant? )
    Vi får smøre oss med tolmodighet, det kommer nok nyheter en dag.

    stor klem fra Alva

    • Rutt 15.06.09, kl. 12:39

      Hei Alva!
      Godt å se du har selvironi :-). Selvironi og tolmodighet – sånn går jo dagene 😉
      I mangel på annet stoff om ESME, tenketanken og konferansen la jeg ut denne. Jeg syntes det er underlig stille.. Eller er det jeg som hadde for store forventinger? Hadde ikke akkurat trodd det skulle bli førsteside stoff, men i kjølevannet av at ME og LP osv har fått endel oppmerksomhet den siste tiden håper jeg på litt mer. Hmm..
      Tastes – klem Rutt

Legg igjen en kommentar

