Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Mitt liv som nålepute

nåleputeIgjen har jeg blitt stukket i skinka med B12, og i tillegg har jeg satt min første Nexavir sprøyte. Jeg fikk en kort opplæring på legekontoret i hvordan Nexavir skal settes, ikke veldig komplisert og ikke noe vondt. Dette skal jeg gjøre hver dag i minimum 3 mnd – mitt liv som nålepute..

9 responses to “Mitt liv som nålepute

  1. predikeren 03.09.09, kl. 11:47

    Au….
    men bortsett fra det, misunner jeg deg nesten den B12 serien! Det er fantastisk virksomt å få påfyll der, når det trengs!

  2. Rutt 03.09.09, kl. 11:53

    Hei Predikeren!
    Det blir veldig spennende dette her! Både B12 og Nexavir (og kombinasjonen ifg De Meirleir) kan være meget effektivt. Jeg er optimistisk 🙂
    Følger med på bloggen din, Predikeren! Mye spennende! Jeg har ikke kommentert mye i det siste, har så mye å tenke på for tiden.. Men, har stor glede av å lese det du skriver!
    Klem

  3. Rutt 04.09.09, kl. 10:38

    Den første sprøyten satt helt på egenhånd *stolt* 🙂
    Det gikk veldig bra, ikke noe vondt!

  4. selsius 04.09.09, kl. 11:21

    Hehe… Får skaffe deg jobb på legeskontoret ettrpå da!? Bruker alle dette nexavir? Og hvorfor?

    • Rutt 04.09.09, kl. 11:55

      Hallo Selsius!
      Jeg tror de fleste bruker Nexavir i en periode. Det kutter overaktivering av immunforsvaret og stabiliserer verdiene. Den virker også mot infeksjoner og har en anti-viral effekt. Rene vidunder-middelet, he-he.
      Klem

  5. selsius 04.09.09, kl. 12:12

    Ok. takk for opplysningen. Leit man ikke får det Norge. Jeg vil også ha Nexavir. 🙂

  6. Rutt 04.09.09, kl. 12:19

    Vi får bare håpe at det blir tilgjengelig for alle som trenger det, veldig snart!!
    Klem 🙂

  7. mariannesside 04.09.09, kl. 13:22

    Jeg synes du er flink!!!
    Stå på :-))
    God helg.
    Klem
    M

  8. Rutt 04.09.09, kl. 13:27

    Tusen takk, Marianne – det er jammen du også :-). Vi gir oss ikke!
    God helg!
    Klem

Legg igjen en kommentar

