Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

XMRV-viruset i TV og Radio

Med fortløpende oppdatering hos Selsius

7 responses to “XMRV-viruset i TV og Radio

  1. selsius 10.10.09, kl. 18:18

    Fikk du med deg lørdagsrevyen? Snart kan man få behandling, om man har viruset da. Toppers!

  2. Rutt 10.10.09, kl. 18:24

    Jeg fikk det med meg :-D!! Det er jo helt fantastisk, blir litt perpleks av dette her, jeg.. Jeg må finne Lørdagsrevyen på nett og se det en gang til.. 😀
    Klem

  3. Rutt 10.10.09, kl. 18:31

    Nå så jeg det en gang til inne hos deg, Selsius!
    Hva mente Olav Mella med at «det kan gi en boost til den type behandling vi driver her»? Hvilken behandling er det?

    • selsius 10.10.09, kl. 18:48

      Immun boost tenker jeg. De bruker vel det i flere sammenhenger. Forskjellen blir vel at nå kan de gå etter noe konkret, som da er dette viruset. Meirleir bruker vel også flere former for immun booster? Er det forresten noen som har hørt hva han sier om dette? Oxymatrine er jo immun booster!

      • selsius 10.10.09, kl. 18:53

        Egentlig så føler jeg at jeg snakker litt for mye om ting jeg ikke har peiling på, men nå har jo jeg aldri vært redd for å ta feil heller, så jeg kommer nok ikke til å slutte med det heller! 🙂

        Fortsatt god helg!

        • Rutt 10.10.09, kl. 19:02

          He, he det gjør vi jo alle når det kommer til dette :-). Vi får tro og synse nå, om en stund får vi jo alle svarene 🙂
          Ha en fortsatt god helg, du også!
          Klem

      • Rutt 10.10.09, kl. 19:00

        Medisineringen blir vel sannsynligvis en slags kombinasjon av immunstyrkende/modulerende, antiretroviral og betennelseshemmende ikke-steroidiske medikamenter, da kanskje..

        De Meirleir bruker Nexavir, Ampligen og Isoprinosine som er en anti-viral og/eller «immunomodulatoryprescription» medisin. Disse skal bl.a. «booste» imunforsvaret.
        Jeg har ikke hørt hva De Meirleir sier om dette, det blir veldig spennende!

Legg igjen en kommentar

