Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

I dag presenteres ME-forskning for amerikanske myndigheter!

U.S Department of Health and Human Services (HHS) arrangerer en 2 dagers konferanse som starter i dag, hvor ME forskning blir satt i fokus. Her skal bla Daniel Peterson, leder av WPI holde et foredrag om XMRV-retrovirus funnet. Konferansen blir omtalt som en markør for et nytt kapittel i ME-forskningen og vi er invitert til å følge med !

For å følge live-overføringen se her

Se hva News 4 skriver om dette her

2 responses to “I dag presenteres ME-forskning for amerikanske myndigheter!

  1. ~SerendipityCat~ 29.10.09, kl. 20:19

    Har du sett på live-overføringen da? Jeg har ikke klart å følge med, men håper det kommer noen gode referater, kanskje jeg kan oversette dem til norsk og legge dem ut. 🙂 Jeg har sett et par reaksjoner på at det var viktige ting som ble tatt opp, så det blir interessant å høre hva folk synes i ettertid!

    • Rutt 30.10.09, kl. 09:18

      Hei SerendipityCat!
      Jeg fikk bare sett bittelitt i går, men jeg skal forsøke å følge med i dag. Supert hvis du kan oversette referat som kommer til Norsk! Jeg har ikke fått lest noe på blogger o.l enda, men det blir spennende å lese div umiddelbare reaksjoner.
      Klem

Legg igjen en kommentar

