Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

De små, men så store gleder

Etter at formen hadde en liten dupp for noen uker siden virker det som den nå er stabilt god igjen. Det har tatt et par uker med lav aktivitet og mye hvile, men nå tror jeg at jeg er tilbake der jeg var. I kveld har jeg vært på oppvisning på sangskolen til datteren min, jeg er så takknemlig for at jeg kan være med på slike ting! Og som den stolte mamman jeg er vil jeg gjerne dele opptredenen hennes med dere 🙂 PS hvis du er veldig ømfintlig for lyd er kanskje ikke denne snutten noe for deg 😛

23 responses to “De små, men så store gleder

  1. heksa 18.11.09, kl. 21:35

    Nydelig!

    heksa

  2. selsius 18.11.09, kl. 21:55

    Fantastisk flott! Både sangen og jenta.:)

  3. Lothiane 18.11.09, kl. 22:05

    Så herlig jente du har, og så flink hun er til å synge! 😀
    Gratulerer, så deilig at du fikk dette med deg, Rutt!
    Klem

  4. Rutt 18.11.09, kl. 22:15

    Tusen takk for koselige kommentarer :-). Det å kunne være med på slike ting igjen er så herlig at jeg klarer ikke å finne ord som kan beskrive!
    Klem

  5. Funkster 18.11.09, kl. 23:30

    Kjempeflink 🙂

  6. Alva 18.11.09, kl. 23:48

    Ja, veldig søt. Så søt da hun tar armen opp og da hun bretter ned ermene på kjolen sin. Flink til å synge var hun også. Må være stolt mamma!!!:-P 😛
    klem alva

  7. predikeren 19.11.09, kl. 03:38

    Kos! Flott jente!

  8. Inger-Johanne 19.11.09, kl. 07:32

    Så flott at du greide å få dette med deg!! Kan tenke meg at jenta di var glad for at mamma var med også! Veldig flink er hun!
    I dag er det torsdag, og vi er veldig spente!

    Inger-Johanne

  9. hopeful 19.11.09, kl. 08:24

    Så søt og flink hun var, og så er det jo en nydelig sang. Jeg syntes sangen ble så symbolsk for den situasjonen du ( og jeg og alle ) er i, Rutt – håpet og troen på framtida. Derfor ble dette så sterkt, tårene rant (nå er jeg veldig lettrørt for tida,da). Kos deg masse med jenta di og familien – nyt livet der ute og din gode form. Lykke til hos Meirleir idag!

    klem hopeful

  10. Tussaluso 19.11.09, kl. 09:09

    Så flink! 🙂

    Klem

  11. Rutt 19.11.09, kl. 09:42

    Så utrolig hyggelige kommentarer, tusen takk 🙂
    Det er så godt og endelig kunne si «Ja, jeg skal være med å se på deg» når de små står der med store spørrende øyne, og en fantastisk følelse når de hopper rundt av glede etterpå :-).
    Det ble litt symbolsk dette, hopeful. Nå ble jeg rørt 🙂
    Ha en fin dag og til dere som skal på time hos Prof. De Meirleir – masse lykke til!
    Klem

  12. Kari 19.11.09, kl. 09:49

    Helt enig – det ble veldig stort og symbolsk at den vakre datteren din sang nettopp den sangen. Tårene renner her også.

    Det kommer en dag i morgen *smil gjennom tårer*

    Og så så nydelig som hun sang den.

    Stor klem!

  13. Diana 19.11.09, kl. 12:14

    Gratulerer med din flotte datteren!
    Veldig koselig å se og høre på henne 🙂

    • Rutt 19.11.09, kl. 12:53

      Tusen takk, Diana! Håper det går bra med deg. I dag skal jeg til De Meirleir på Lillestrøm, spennende!
      Klem 🙂

  14. Mona 19.11.09, kl. 13:03

    Hei!!!

    Jeg sitter her og tørker tårer jeg og gitt… Sangen gikk rett inn i hjertet, og så flink hun var!!! Nydelig var hun!!! Og som du sier, tenk så dyrebare opplevelser du nå har mulighet til å være med på, det er jo så sårt å ikke kunne være med på sånne ting…
    Blir spennende å høre hva timen hos Dr. Meirleir resulterer i. Lykke til!!!!!

    Klem Mona!!!

    • Rutt 19.11.09, kl. 13:13

      Hei Mona!
      Tusen takk :-). Det har vært noe av det såreste ved å være syk, det og ikke kunne være med på barnas spesielle øyeblikk.
      Jeg er veldig spent på hva professoren sier i dag, skriver helt sikkert litt om det etterhvert.
      Ha en fin, fin dag!!
      Klem

  15. bell4trix 19.11.09, kl. 22:11

    Så utrolig koselig at du ville dele dette med oss! Jeg blir så rørt av hele settingen. Så vakker jenta di er og så flink hun er å synge. For et flott sangvalg. og hvor glad jeg er for at du kunne være der! Du gir håp! 🙂
    KLeM`KleM

    • Rutt 19.11.09, kl. 22:28

      Jeg blir altså så rørt av alle de fantastisk hyggelige kommentarene!!
      Tusen takk 🙂
      Stor klem

  16. Renate 19.11.09, kl. 23:50

    Så flott at du kom deg dit, gratulerer! 🙂 Så søtt! 🙂 Så tøff hun er som tør å stå alene og synge foran publikum!

    • Rutt 20.11.09, kl. 08:23

      Det føltes fantastisk å være der, og i tillegg være så frisk at jeg kunne være «tilstede» og kose meg! Jeg tror mamman var mer nervøs enn datteren, faktisk ;-D

  17. Maria 05.01.10, kl. 00:01

    Så utrolig søt hun var:)

Legg igjen en kommentar

