Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Når ga du et kompliment sist?

Jeg er så glad for at jeg stakk innom bloggen til AnetteSylvia i dag! Hun kommer med en oppfordring som ihvertfall jeg kjenner at jeg trengte å høre. Jeg starter med en gang, jeg: AnetteSylvia, du har skrevet en kjempe fin og inspirerende bloggpost i dag!  🙂

Les bloggposten her

11 responses to “Når ga du et kompliment sist?

  1. anne - moseplassen 20.11.09, kl. 18:13

    Kompliment er gode å få, og gode å gi. Jeg regner faktisk meg selv for å være god på å si takk og komme med gode ord/muntlig bekreftelse, men jeg kan naturligvis bli bedre. Det koster jo så lite, og kan virkelig gi så mye 🙂

    Og sånn apropo 😉 Jeg synes bloggen din er viktig og god, og jeg er imponert over hvor flink du er til å finne frem interessant stoff. Også er jeg tanknemlig for at du valgte å takke ja til å være med på pulsreportasjen og låne vekk energien og ansiktet ditt til me-saken 🙂
    Også synes jeg solsikkegravataren din er så søt!

    • Rutt 20.11.09, kl. 20:08

      Neimen, så koselig Anne! Nå ble jeg glad 🙂
      Da må jeg få lov til å fortelle deg at jeg er titt og ofte inne og ser på de fine hagebildene på din blogg og drømmer meg bort!
      Ja, det var det jeg viste – mye bedre humør med en gang vet du 🙂
      Klem

  2. Funkster 20.11.09, kl. 21:18

    Heisann 🙂

    Her er en kul fyr som har skjønt det: http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao

    Ei fin helg til alle 🙂

  3. mariasmetode 21.11.09, kl. 19:29

    Denne videoen var nydelig, Funkster!

    Det kan komme all slags i en åpen hånd, viser det seg.

    «Validert» – gitt verdi -for en flott tanke!
    Å validere seg selv er en kunst.

    • Rutt 21.11.09, kl. 20:36

      Du er validert = du er godkjent – du er god nok!

      Det er synd det er så vanskelig å validere seg selv. Det er jo de som er sikrest i sin egenverdi som er rause med å validere andre.

  4. predikeren 22.11.09, kl. 09:30

    Å – det var rett ord til meg!

Legg igjen en kommentar

