Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Rutt pakker koffertene..

… og setter nesen sydover, nærmere bestemt Tenerife. En uke med sol, varme, ferdig mat og roomservice skal bli veldig deilig! Mannen har klart å overtale meg, så jeg legger med ambivalente følelser PC’en igjen hjemme. Det kan vel hende at jeg sniker meg på nett med en lånt PC eller mobil, bare for å sjekke forholdene lissom, så kanskje vi snakkes her på bloggen, forumet eller på Facebook🙂

31 responses to “Rutt pakker koffertene..

  1. Kari 05.12.09, kl. 16:43

    GOD TUR!!!!
    Kos deg en hel masse!

  2. Inger-Johanne 05.12.09, kl. 17:25

    Ønsker deg en god tur!!!

    • Rutt 05.12.09, kl. 19:10

      Tusen takk, Inger-Johanne! Jeg har vært så spent på hvordan det gikk på legetimen? Var det ikke slutten av november dere skulle dit? Vi snakkes når jeg er tilbake🙂
      Klem

  3. Kjersti Elise 05.12.09, kl. 17:25

    Ønsker deg en flott tur!🙂

  4. selsius 05.12.09, kl. 17:36

    God tur! Kos deg masse!🙂

  5. mariannesside 05.12.09, kl. 18:21

    God tur !!!
    Det må være deilig å dra til varmere strøk nå som det snør og blåser her hjemme…..Eia var jeg der..heter det vistnok.
    Kos deg og lad opp til resten av jula🙂
    Klem
    M

  6. Rutt 05.12.09, kl. 19:16

    Takk og takk til dere :-)! Jeg storgleder meg, samtidig er jeg veldig spent. Det er første «store» ferietur etter at ME’en satte meg helt ut av spill. Jeg har tro på at det skal gå fint, da formen stabilt er god nå🙂
    Vi snakkes!
    Klem

  7. Tussaluso 05.12.09, kl. 20:05

    God tur!!!

    Klem fra Tussa

  8. predikeren 05.12.09, kl. 20:25

    Så deilig!
    Kos deg i sol og hav, bli gjennomvarm, myk og brun, med saltvannsstivt hår og sand i lomsene!
    God tur!

  9. Rutt 05.12.09, kl. 20:47

    Tusen takk Tussa og Predikeren! Så koselig med så mange hyggelige hilsner🙂
    Jeg burde ha lagt meg for å prøve å sove litt før jeg skal opp kl 5 i morgen tidlig, men klarer som vanlig ikke å løsrive meg fra nettet😛
    Håper dere har det bra!!
    Klem

  10. hopeful 06.12.09, kl. 09:02

    Ha en riktig god tur. Høres utrolig deilig ut – nyt ferien og hverandre,lad batteriene og kom tilbake med mange deilige minner å bygge videre framgang på!!!!

    klem hopeful

  11. Alva 06.12.09, kl. 10:18

    God tur, Rutt. Kos dere!!🙂 🙂
    klem fra Alva

  12. Renate 06.12.09, kl. 14:33

    Hei Rutt.🙂

    God tur og kos deg masse på tur! Det er en fin og frodig øy. Håper formen holder seg der nede, og at reisa ikke er for slitsom. Klem.

  13. gun 09.12.09, kl. 17:57

    Hei Rutt,

    Åh, så deilig. Må føles fantastisk å bli i såpass god form igjen!
    Har foressten vært der,to ganger i Las Americas på 90-tallet..

    Kos deg masse, slappe godt av og kople ut😉

    Jeg venter spent på (forsinket)behandlingsplan…

    Hilsen gun (fra venterommet)

  14. Kate`s Corner 10.12.09, kl. 03:02

    Å det hørtes deilig ut! God tur🙂 stor klem

  15. ~SerendipityCat~ 10.12.09, kl. 12:04

    Håper du har en kjempeflott ferie!😀

  16. Kjersti Elise 10.12.09, kl. 21:26

    Hehe, titter liksom inn for å se om du har kommet hjem, litt tomt uten deg😉

    Klem

  17. Rutt 14.12.09, kl. 10:17

    Tusen takk for alle hyggelige hilsner🙂. Vi har hatt en fantastisk tur med strålende sol og opptil 28 grader. Jeg har badet i Atlanterhavet, gått småturer på stranden, slappet av ved poolen, lest bøker og storkost meg med mannen og barna. Jeg er tint opp i kroppen, er varm om hjertet og er dypt lykkelig og takknemlig🙂
    Klem

    • Renate 14.12.09, kl. 14:09

      Velkommen hjem igjen, til det kalde nord!🙂 Så bra at ferien var vellykket! Hørtes ut som herlige aktiviteter, du har bedrevet!🙂

      Klem.

      • Rutt 14.12.09, kl. 15:31

        Tusen takk, Renate🙂. Det er godt det snart er jul, så blir det noe annet hyggelig å tenke på🙂. Jeg ble så lettet når jeg leste PM’en din!! Hvordan har du det? Jeg setter igang med ny antibiotikakur(ny type) i kveld, det er jo alltid spennende..
        Klem

  18. Tussaluso 14.12.09, kl. 18:32

    Velkommen tilbake🙂
    Godt å høre dere har hatt en god tur!

    Klem

    • Rutt 14.12.09, kl. 20:10

      Koselig å se deg, Tussaluso :-)! Håper du har gode dager!!
      Klem

      • Tussaluso 14.12.09, kl. 22:16

        Formen..?
        Neeii… Ikke helt på topp for tiden, men det går seg vel til denne gangen også. Det er bare å sette seg ned og vente på de gode dagene igjen😉

        Klem

        • Rutt 15.12.09, kl. 11:51

          Håper de gode dagene kommer fort-fort tilbake, Tussaluso!! *forsøker meg på energi-tanke-overføring*!!
          Vær flink å hvil masse!
          Klem

  19. l757 23.12.09, kl. 23:44

    Høres fantastisk ut. Jeg har selv utrolig godt utbytte – stor, merkbar forskjell, ved å være i varmen (god varme, helst mot 30 grader;) Håper du får en fantastisk tur med gode, avslappede dager. Riktig god jul:)

    • Rutt 25.12.09, kl. 11:11

      Hei l757
      Vi hadde utrolige 25-28 grader og kroppen fikk tine opp – helt herlig!
      Håper du har en fin (rom)jul, l757🙂
      Klem Rutt

Legg igjen en kommentar

