Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Dr. Judy Mikovits svarer spørsmål live på nettet

Den 22 januar vil Dr. Judy Mikovits svare på spørsmål direkte på nettet. Det hele vil bli sendt på Prohealth.com, jeg vil legge ut info om klokkeslett osv. når det blir tilgjengelig. Du kan lese mer og sende inn dine spørsmål for vurdering her.

6 responses to “Dr. Judy Mikovits svarer spørsmål live på nettet

  1. heksa 14.12.09, kl. 19:25

    Spennende….og velkommen hjem!
    Håper du har kost deg med sol, varme og familien!

    heksa

    • Rutt 14.12.09, kl. 20:07

      Hei Heksa!
      Jeg har storkost meg på ferie :-)! Fantastisk å ha så mye å gå på at jeg har kunnet kose meg, ikke bare klare å holde «nesa over vannet». Hvordan går det med deg for tiden?
      Klem

      • heksa 14.12.09, kl. 23:13

        som før med meg…..
        smører tjukke lag av tålmodighetskremen jeg fikk av deg. heldigvis en drøy krukke😉

        skal kanskje ta retrovirus test i februar!

        heksa

        • Rutt 15.12.09, kl. 11:46

          Det er mere tålmodighetskrem der den kommer fra, Heksa!! Krysser fingre og tær for at det skal «løsne» snart nå!

          Så spennende med testing! Jeg var på Lillestrøm en tur i dag, hadde time med ernæringsdamen Pernille, og spurte om jeg kunne ta retrovirus test der over nyttår selv om jeg kun er Prof. De Meirleirs pasient. Det kunne jeg, så da blir det test på meg også🙂.

  2. petterblogg 14.12.09, kl. 21:05

    Spennende dette! Velkommen hjem forresten. Håper dere har hatt en strålende uke!🙂

    klem Petter

    • Rutt 14.12.09, kl. 22:11

      Hei Petter!
      Vi har kost oss masse i sol og varme :-)! Håper det står bra til med deg for tiden?
      Klem

Legg igjen en kommentar

