Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Om ME og XMRV på Dr.Oz show

4 responses to “Om ME og XMRV på Dr.Oz show

  1. heksa 14.12.09, kl. 23:10

    wow – litt mer enn stretching her, ja!
    spennende tider….

    godt du er tilbake og oppdaterer oss, Rutt😉

    heksa

    • Rutt 15.12.09, kl. 11:39

      Heldigvis kom det mye bra info, ikke bare «quick fix» forslag om stretching osv, jeg ble litt redd for dette når jeg så promovideoen. Dr.Oz har mange seere så dette bidrar til holdningsendring! Tenk om vi kunne få et liknende innslag på norsk TV..
      Klem

  2. Renate 15.12.09, kl. 19:02

    Jeg synes dette var veldig bra fremstilling.🙂 Lærte noe også, ved å se hvordan viruset infiltrerer seg. På slutten der, da det ble snakket om trening, tenkte jeg «here we go again», men da han nevnte at selv å gå til postkassa var nyttig, tok jeg meg i å nikke.🙂

    • Rutt 16.12.09, kl. 10:13

      Det virket faktisk som om godeste dr.Oz forsto litt om hva dette dreier seg om. Etter hva jeg har forstått har han hatt innslag tidligere som har vært veldig «psykologisert» så jeg var litt spent. Aktiviteter som er innenfor toleransegrensene feks. å gå til postkassen er jo selvfølgelig viktig å gjennomføre for oss.

Legg igjen en kommentar

