Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Alt du trenger å vite om XMRV!

Dr. Nancy Klimas er en stor ressurs innenfor ME. Hun har et senter for nevroimmunsykdom og driver med både behandling og forskning. I november holdt Dr. Klimas et veldig grundig og oversiktelig foredrag om XMRV og dets rolle i ME som jeg anbefaler å lese. Du finner det og linker til video her.

Husk at du kan bruke google til å oversette til norsk, den finner du her.

4 responses to “Alt du trenger å vite om XMRV!

  1. Kjersti Elise 16.12.09, kl. 11:02

    Hei! Er du medlem på http://www.me-behandling.com? Jeg har registrert meg, men får ikke aktiveringsmailen.
    Kan du spørre noen der?🙂

    • Rutt 16.12.09, kl. 11:10

      Hei Kjersti Elise

      Jeg har sendt en mld til admin på forumet, så da regner jeg med at det løser seg ganske snart🙂. Du er registrerte deg som Kjersti Elise, ikke med et annet nick?

  2. Rutt 16.12.09, kl. 20:29

    Hei igjen, Kjersti Elise!

    Følgende svar fra admin på me-behandling.com:

    «Jeg vil anbefale henne å prøve å registrere seg på nytt (ta en dobbeltsjekk av e-postadressen). Hvis det samme problemet oppstår på nytt, er det bare å send meg en PM med hvilket brukernavn hun ønsker + hennes e-postadresse, så skal jeg registrere det inn bakveien i systemet. Håper det blir en grei løsning?»

    Hvis det ikke fungerer å registrere deg på nytt kan du sende meg en email med brukernavn+epostadresse, så skal jeg videreformidle dette til admin. Du kan sende til merutt@online.no.

    Klem Rutt

  3. Kjersti Elise 16.12.09, kl. 22:11

    Skal prøve, hjertelig takk🙂

Legg igjen en kommentar

