Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Legene fra Lillestrøm Helseklinikk til USA for opplæring

Hentet fra Lillestrøm Helseklinikk sine sider:

«Alle de 3 norske legene reiser i februar til USA for å få med oss siste nytt innen ME behandling der. Vi har også andre utenlandske kontakter vi holder på å opprette kontakt med. Det er svært spennende tider for mange, både pasienter og leger og vi er ydmyke som får være så tett med i det som jeg tror blir et historisk år når det gjelder nye oppdagelser i medisin! Vi håper som før å kunne overføre nye oppdagelser så raskt og smidig som mulig til pasientene våre slik at all utenlandsk nytt blir tilgjengelig også i denne avsidesliggende delen av verden! :-)«

6 responses to “Legene fra Lillestrøm Helseklinikk til USA for opplæring

  1. Tingelingeling 26.01.10, kl. 11:50

    Så lovende!! Jeg krysser fingre, dette er spennende. Det var også historien fra i går!! Syns det hun opplevde å bli behandlet for stemmer godt med laaaang erfaring.. Flott!!
    Så fint at du legger ut så mye info. Ønsker deg en god dag og mange gode opplevelser!! Varm klem fra meg!

  2. Alva 26.01.10, kl. 12:41

    Dette også var spennende opplysninger.
    Vi får bare stå på og håpe på bedre tider, det skal være sikkert!
    mvh. Alva

  3. selsius 26.01.10, kl. 14:48

    Det var spennende greier, men fortsatt dyrt kan jeg tenke meg! Jeg hadde jo helst sett at denne entusiasmen kom fra Norske helsemyndigheter, men det kommer nok aldri til å skje, dessverre. Store ord er lovet ME-Pasientene i lang tid, men status er den samme, cbt og get!

  4. hopeful 26.01.10, kl. 16:09

    Nok en bekreftelse på at jeg/vi tok et riktig valg mht. utredning / behandling v LH/KDM. Så deilig å vite at man er ivaretatt av fagfolk som stadig oppdaterer seg. Vi kan bare lene oss tilbake………
    Håper du har gode dager nå, Rutt!

    mvh hopeful

  5. Lokki 26.01.10, kl. 16:35

    Jeg venter så tolmodig som jeg klarer…
    Går det an å vente fort, grusomt fort…
    Venter i spenning…
    Ønsker deg en nydelig dag Rutt!
    Klem Lokki

  6. Rutt 26.01.10, kl. 17:08

    Hei alle sammen :-)!
    Dette er veldig positivt, en liten begynnelse på at biomedisinsk behandling skal bli tilbudt alle med ME i Norge! Det gir håp!
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

