Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Prof. Kenny De Meirleirs mange publiserte ME-forskningsrapporter

Her er en samling av flere av Prof. Kenny De Meirleirs publiserte forskningsrapporter på ME. Det er hentet fra BiomedExperts.com.

12 responses to “Prof. Kenny De Meirleirs mange publiserte ME-forskningsrapporter

  1. selsius 27.03.10, kl. 18:09

    Noen år med forskning ja. Når kommer svarene på gåten? Når kommer diagnose testen? Enkelte dager føler jeg at det er nært, andre dager virker det milevis unna. Jaja… Det kommer vel så smått? Jeg tror vel at svarene ikke er så landt unna, som jeg har trodd de siste 5 årene! Hehe…

    Ønsker deg og dine en riktig fin påske!🙂

    • Rutt 27.03.10, kl. 19:11

      Hei Selsius!
      Det er en komplisert sykdom vi har, det er ihvertfall sikkert. Så mye forskning, mye dokumentasjon og svar på deler av sykdomsbildet, uten å finne Svaret med to streker under. En dag MÅ man jo kunne sette dette sammen på et vis og se et helhetlig bilde!! Det er ihvertfall mer enn nok forskning til å forstå at det er en fysiologisk betinget sykdom, hvis man vil forstå da..;-)
      Ønsker deg og dine en god påske også Selsius🙂
      Klem

  2. Lokki 28.03.10, kl. 14:37

    Er dette påskelitteraturen mån tro…
    Du gjør en strålende innsats Rutt og jeg er så takknemlig for at du legger ut all denne informasjonen.
    Som jeg har sagt tidligere, det er energiøkonomisering i praksis å stikke innom deg😀
    Ønsker deg en herlig påske!
    Klem fra Lokki

    • Rutt 28.03.10, kl. 17:55

      Hei Lokki!
      Det skulle være nok her til hele påsken tror jeg😉
      Tusen takk for koselig kommentar, jeg ønsker deg en strålende påske!
      Klem🙂

  3. ~SerendipityCat~ 28.03.10, kl. 20:22

    Jøss, nå ble jeg egentlig litt overrasket her! En av de kritiske kommentarene jeg har hørt om Meirleir (både fra leger og andre) har vært at han ikke har publisert noe særlig om sine metoder. Men her var det jo en imponerende liste, uten at jeg har forutsetninger for å sette meg inn i alt stoffet. Jeg sparer den i hvertfall til senere bruk og takker for meget godt opplysningsarbeid!

    Og God Påske!
    😀

  4. alva 28.03.10, kl. 21:56

    Hei Rutt.
    Håper alt er bra med deg.🙂
    Og som sagt tidligere, veldig hyggelig å treffe deg og hilse på deg.

    Jippi våren og sommeren er her snart og jeg tror jammen antibiotika’en og B12 sprøytene har begynt å virke på meg.
    Nå hadde jo jeg masse ulumske bakterier og kronisk infeksjon fra den «søte» ekle flåtten, så kanskje det er det antibiotika kurene har begynt å få bukt med og B12 sprøytene er jo gull verdt.

    Jeg var visst en klassisk og int. ME pasient, og min datter likeså, så vi blir nok fulgt godt opp.

    Ønsker deg og dine en fin påske.

    1000 klemmer

    • Rutt 29.03.10, kl. 12:03

      Hei Alva!
      Så fantastisk at du begynner å merke bedring :-)!! Og veldig glad for å høre at du føler du blir godt fulgt opp nå! Det går mot lysere tider nå, på mange måter😉.
      Det var veldig hyggelig å møtes, håper våre veier krysses igjen en gang snart :-)!
      Ønsker deg og familien en deilig påske!
      Stor klem

  5. Sloan 29.03.10, kl. 04:20

    i like your posting

  6. Sun 03.04.10, kl. 12:32

    Eg ser at The Professor og co har komt med et nytt forskningsresultat no i mars!

    The latent human herpesvirus-6A genome specifically integrates in telomeres of human chromosomes in vivo and in vitro.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20212114

    God Påske videre🙂

    Mvh Sun

    • Rutt 03.04.10, kl. 14:58

      Hei Sun!
      Tusen takk! Du er suveren til å finne forskningsrapporter og jeg er kjempe glad for at du deler🙂
      Professoren ligger heller ikke på latsiden🙂
      Fortsatt god påske til deg og dine!
      Klem

Legg igjen en kommentar

