Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Et veldig hyggelig ME-treff!

Etter premieren av ME-dokumentaren «Få meg frisk» møttes en gjeng fra ME-behandling.com på caféen Bakefri. Det var god stemning og skravla gikk til vi ble kastet ut da caféen skulle stenge. Veldig hyggelig å møte dere folkens, tusen takk for en koselig ettermiddag🙂 (Jeg har fått tilbakemelding om at noen ikke ønsket nicket sitt knyttet opp mot bildet, så derfor er de nå fjernet)

10 responses to “Et veldig hyggelig ME-treff!

  1. hopeful 12.05.10, kl. 18:33

    Takk,Rutt. Det var koselig å se ansiktene bak noen av nickene/navnene. Nå føles det nesten som om jeg har deltatt litt (he-he).Dette må ha være en flott avrunding på dagen. Var paneldebatten bra? Nå får du ta en velfortjent hvil etter en innholdsrik dag. GOd helg!

    klem

    • Rutt 12.05.10, kl. 18:44

      Hei hopeful!
      Jeg tenkte at det kanskje kunne være hyggelig med en liten stemningsrapport for de som ikke hadde mulighet til å være med. Neste gang sees vi, hopeful🙂. Paneldebatten ble OK.. Jeg kommer med referat senere.
      Ha en fin kveld!
      Klem

  2. tingelingeling 12.05.10, kl. 19:02

    Så flott! Jeg har vært spent i hele dag, er spent på filmen og på det som vil komme i kjølvannet.. Tusen takk for at du legger ut stemningsbilder! Det ser veldig hyggelig og positivt ut!
    Jeg ønsker deg en god og fredelig kveld, hadde det vært meg hadde jeg vært i overkant oppspilt etter en slik dag..
    Klem

    • Rutt 12.05.10, kl. 19:14

      Hei Tingelingeling!
      Det har vært en virkelig bra dag! Filmen var utrolig sterk og fikk virkelig formidlet hvordan det er å ha ME. Anette er bare ei fantastisk dame!
      Jeg er oppspilt, glad og optimistisk🙂
      Klem

  3. Renate 12.05.10, kl. 19:29

    Så morsomt å se bilder av flere av dere som er på forumet!🙂 Håper dere koste dere masse!

  4. Dag 12.05.10, kl. 19:43

    Bare en liten hilsen fra mannen bak kamera her. Veldig hyggelig å møte dere alle sammen! Stå på videre🙂

  5. Cathrine 12.05.10, kl. 19:56

    Jeg koste meg masse i dag🙂
    Det var hyggelig å treffe dere alle sammen!

  6. heksa 12.05.10, kl. 22:46

    Fantastisk dag! For en film – ble oppløftet, rørt og glad! Veldig godt formidlet hvordan ME oppleves, jeg fikk mange aha opplevelser! Anette er modig, reflektert og utrolig god til å formidle. Produksjonen og filmingen var akkurat riktig.
    Så var det debatten – en liten nedtur følte jeg. Aarseth var arrogant og viste at han hverken har kontroll på eller interesse for temaet. Marias metode har skrevet godt om akkurat det i dag.
    Men Dåvøy, Johnsgaard og Baumgarten kom med reflekterte og fornuftige innspill.

    Så var det forumstreffet – for en fantastisk gjeng dere er! Så hyggelig å treffe dere, så deilig å være sammen med andre som har ME og som faktisk forstår (hvorfor man mister fokus, glipper koppen, spør tre ganger om samme ting).
    Jeg koste meg virkelig og ble litt for lenge😉 Godt vi ble kastet ut, ja!

    klem til alle fra heksa

    • heksa 12.05.10, kl. 22:58

      …litt mer usikker på Baumgarten etter å ha lest transkripsjonen din, Rutt.
      Men i hennes posisjon må hun vel være forsiktig med hva hun sier…

      h

  7. bell4trix 13.05.10, kl. 03:02

    Tusen takk for en kjempefin dag alle sammen! Hadde lyst å bare bli der kjempelenge,men det ble jammen nok etterhvert! Jeg håper vi får muligheten til å treffes snart igjen, det var fantastisk givende! For en flott gjeng! Kjempekoselig å treffe mannen din Rutt! Han virker som en kjernekar! Så godt at dere har hverandre! Ble litt rørt av omsorgen og interessen! Klem til dere alle!❤

Legg igjen en kommentar

