Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Om ME-dokumentar i Drammens Tidende

Hentet fra dt.no:

«Dokumentaren «Få meg frisk!» handler om Giljes søken etter svar på «ME-gåten», og en behandling som virker.

– Det har vært spesielt. Jeg har vist sider av livet mitt som jeg aldri har vist noen før. Mye som jeg har skammet meg over, og som har vært tabu, sier Gilje.»

Les hele artikkelen HER

One response to “Om ME-dokumentar i Drammens Tidende

Legg igjen en kommentar

