Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Enorm interesse for ME-dokumentar og paneldebatt 12 mai

Hva skulle vi ME-syke gjort uten internet? Hvordan skulle vi fått kontakt med andre i samme situasjon og ikke minst innhentet og spredt informasjon som er viktig for oss?

Jeg ble veldig glad i kveld når jeg sjekket statistikken for bloggen og så at vår informasjon om «Få meg frisk» og paneldebatten har blitt lest av så mange! Jeg vet også at flere andre blogger som ikke er på WordPress når ut til et stort antall lesere🙂 Vi står på videre🙂

6 responses to “Enorm interesse for ME-dokumentar og paneldebatt 12 mai

  1. heksa 13.05.10, kl. 22:50

    HURRA for dere flotte jenter!
    Dere gjør en kjempejobb!

    heksa

  2. predikeren 14.05.10, kl. 10:16

    Supert!
    Håper dere får filmen på TV!

  3. Renate 14.05.10, kl. 12:57

    Dette var gledelig!🙂 Lenge leve jungeltelegrafen!

  4. Rosa 14.05.10, kl. 12:57

    Kjempe! Flott arbeid dere gjør, spes. du og Maria føler jeg får ut mye godt stoff, sikkert mange andre som gjør en strålende jobb også, bare jeg som er litt «snever» i blogglesingen min, er så mye å følge med på. Men kjempebra! :))

  5. mariasmetode 14.05.10, kl. 17:03

    Mange leser -blogger er lagt ut på mange fora, også utenfor tradisjonelle MEsak-forum.

    Det er viktig at de friske passer på og støtter oss som er syke og oss som har vært syke, men som nå i bedring.
    Slik skal det være. Man skal passe på dem som er, eller har, mindre🙂

    Det utrolige bra er å se at folk som hverken er pårørende, eller syke selv, leser og støtter. Jeg har fått mange RT-er på Twitter som ber om støtte for e-postkampanjen, for eksempel.

    Flott at du legger ut så mye info!

  6. Rutt 14.05.10, kl. 18:40

    Jeg syntes det faktisk er ganske sterkt å se hvordan det mobiliseres og informasjonen blir spredt via sosiale medier. Det gir oss en kanal ut som man ikke skal kimse av🙂
    Tusen takk for hyggelige kommentarer, alle!
    Klem

Legg igjen en kommentar

