Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Vil du ha ME-dokumentaren «Få meg frisk» på NRK?

Jeg vet jeg har oppfordret til dette tidligere, men gjør det gjerne igjen; Hvis du vil at dokumentaren om Anette Giljes kamp for å bli frisk fra ME skal bli vist på NRK så kan du bidra til dette ved å sende en mail til kanalen. Marias Metode har startet en kampanje og har forfattet en ferdig tekst som du kan bruke, du finner den og email adresser til NRK HER.

Få gjerne venner og familie til også å støtte opp om dette ved å sende sin egen mail. Som Maria skriver i brevet sitt; Nå er det på tide at den biomedisinske behandlingsformen får den oppmerksomheten den skal ha!

4 responses to “Vil du ha ME-dokumentaren «Få meg frisk» på NRK?

  1. Lokki 16.05.10, kl. 13:30

    Her i heimen har vi sendt mail😀
    Dokumentaren «Få meg frisk» er god folkeopplysning! Det var en opplevelse å være der – koste meg storveis!!
    Sist jeg var på kino var det filmruller….

    Takk for alt du gjør Rutt – du fremmer ME saken på en eksemplarisk måte!
    Gleder meg til å se filmen igjen – på NRK!!!
    Ønsker deg en nydelig søndagskveld og 17. mai😀😀
    Klem Lokki

    • Rutt 16.05.10, kl. 14:36

      Hei Lokki!
      Så bra at du har sendt mail! Det er noe de fleste av oss har krefter til å kunne klare og det er et viktig bidrag!
      Tusen takk for koselig tilbakemelding, i like måte Lokki😀
      Håper du også får en god søndagskveld og en herlig 17 mai!!
      Klem

  2. Leonora 20.05.10, kl. 00:14

    Fikk dette svaret fra NRK i dag… Det er muligens et standardsvar de sender ut til alle?

    «Hei
    Innkjøpsavdelingen vår kommer til å vurdere dokumentaren «Få meg frisk» når de får den til påsyn.»

    • Rutt 20.05.10, kl. 09:00

      Hei Leonora!
      Jeg fikk også denne mailen, så det er nok en de sendte ut til oss alle. Filmen er nå sendt over og det vurderes… Vi krysser fingre og tær!
      Ha en fin dag!
      Klem

Legg igjen en kommentar

