Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

ME/XMRV-turne i Europa med bla Prof. De Meirleir og Dr. Dan Peterson

Hentet fra mecvs.net:

«Ubekreftede kilder rapporterer at Dr. Peterson ( medisinsk direktør ved WPI ), Dr. Kenny og Dr. Fremont vil gjøre en turne i Europa i slutten av mai og dette vil gi en rekke symposier med sikte på (familie) leger, fysioterapeuter, etc. for å informere XMRV.»

I OSLO 28 MAI!

Les informasjon HER

Les på norsk med Google Translater HER

8 responses to “ME/XMRV-turne i Europa med bla Prof. De Meirleir og Dr. Dan Peterson

  1. anonymica 18.05.10, kl. 09:29

    Jeg kan ikke belgisk eller nederlandsk eller hvilket språk det nå er – men det kommer i alle fall fram at at 28.mai holder de seminar i Oslo! Hvordan melder man seg på?

    • Rutt 18.05.10, kl. 10:10

      Hei anonymica!
      Det er ikke oppgitt info om hvordan man kan melde seg på eller om det er et åpent foredrag. Jeg regner med at det vil komme mer info etterhvert, jeg vil oppdatere fortløpende.
      Ha en fin dag!
      Klem

  2. Tussaluso 18.05.10, kl. 11:06

    «(familie)leger» blir vel «fastleger» på norsk. Tro hvordan info blir sendt ut til landets fastleger? Leit hvis de bare bli informert via pasienter som følger med på internett.

    • Rutt 18.05.10, kl. 11:32

      Hei Tussaluso!
      Veldig lite praktisk info på nettet, men jeg forsøker å finne ut av dette. Vil oppdatere så snart jeg vet noe mer.
      Ha en fin dag🙂
      Klem

      • Tussaluso 18.05.10, kl. 15:30

        Ja det var visst bare en foreløpig info som låg på siden du linket til. Takk for at du følger opp!
        Ha en fin dag du også🙂

        Klem fra Tussa

  3. Rosa 18.05.10, kl. 13:19

    Kjempe! Det er å håpe at maaange (spes. helsepersonell/leger selvf. og GJERNE de som styrer og steller med dette litt «høyere oppe») tar seg tid til å bli med på dette, men det er ikke lenge til dette, så spørs da. Fine greier i allefall:)

  4. tingelingeling 19.05.10, kl. 08:49

    🙂🙂
    Gode nyheter. La oss håpe våre fastleger strømmer til!! Jeg vil sende mail til min.
    Ha en fin dag!

  5. Rutt 19.05.10, kl. 15:23

    Hei Rosa og Tingelingeling!
    Vi får håpe at informasjonen om dette kommer frem til både leger og de som styrer og steller, og at de vil være interesserte nok til å dra dit. Jeg vil også gi info til min fastlege, hun slipper ikke unna😉
    Ha en fin kveld!
    Klem

Legg igjen en kommentar

