Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Om ME på nederlandsk TV med intervju av Prof. De Meirleir

Legger ut dette klippet en gang til da jeg plutselig kom over det med engelsk undertekst.

NB! Det er lettest å lese underteksten hvis du starter videoen og høyreklikker på bildet. Deretter velg  «show all» fra menyen som kommer opp.

6 responses to “Om ME på nederlandsk TV med intervju av Prof. De Meirleir

  1. Catalyzator 11.06.10, kl. 13:55

    Sterkt stoff ja.
    Og bemerkelsesverdig hvordan de svartelister KDM innen det psykiatriske miljøet… Akkurat som å høre det norske offentlige helse(u)vesenet. Men jeg tror nok alikevel KDM «står’an av»😀

  2. Renate 11.06.10, kl. 15:59

    Det var fint å lese tekstingen. Husker ikke om det var noe tekst sist jeg så klippet, men noe av det de snakker om, hadde festet seg hos meg. Litt tragikomisk å lese at ME-pasienter sliter med hukommelse og konsentrasjon, og dette mens jeg selv setter på pause hele tiden, for å rekke og lese teksten, før den blir borte.😛 Jaja, det blir vel bedre med tiden det og, får jeg håpe!🙂

  3. hopeful 11.06.10, kl. 16:23

    Takk igjen for at du stadig finner så mye nytt stoff. Ja, dette gjorde inntrykk. Så godt med hver historie om mennesker som blir frisk – rørende når han fortalte om dattera si (sippe-sippe). He-he – vi er tydeligvis 2 som sliter pauseknappen,Renate. Jeg måtte også hele tiden stanse opptaket for å klare å lese. Likevel fikk jeg ikke med meg alt, får se det på nytt igjen imorgen.

    God helg til deg,Rutt!

    klem

    • Renate 12.06.10, kl. 00:50

      Hehe. Godt vi ikke er alene om alle disse plagene!🙂 Så lenge man får med seg det viktigste, får det være bra nok.🙂

  4. Sun 12.06.10, kl. 11:10

    Hei Rutt🙂

    Ja, veldig bra program! KDM sa til meg at han skulle på tv igjen veka etter at han var i Ålesund. Så då var det vel i veka som gjekk…(så fort tida går!)Trur han sa nederlandsk tv igjen.

    Klem frå Sun (som har arbeidshelg)

  5. Rutt 13.06.10, kl. 18:43

    Hei, hei jenter🙂
    Jeg hadde jo lagt ut dette innslaget tidligere også med engelsk oversettelse, men syntes det var verdt å se en gang til med undertekst. Teksten gikk veldig fort, så ikke rart at pauseknappen ble tatt i bruk😉
    Håper dere har gode dager, jeg ønsker dere en god ny sommeruke!!
    Klem

Legg igjen en kommentar

