Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

ME-dokumentaren «Få meg frisk» på DVD

Hentet fra Mediamente.no:

«Etter premieren på dokumentarfilmen «Få meg frisk!» på ME-dagen 12. mai jobber vi nå med å oppdatere filmen med det siste av forskning på feltet. Inntil filmen er endelig ferdig, og vi kan tilby DVD-en for salg, takker vi for enorm interesse og etterspørsel etter filmen. Klikk her for å sette deg på venteliste, slik at du får beskjed på e-post når filmen er tilgjengelig.»

Les det HER

7 responses to “ME-dokumentaren «Få meg frisk» på DVD

  1. Liv Elin 28.06.10, kl. 21:22

    Står det noen steds hva den koster? Bare sånn for ordens skyld?🙂

    • Rutt 29.06.10, kl. 09:14

      Hei Liv Elin!
      Jeg har ikke sett at det har stått noen sted, men regner med at det blir omtrent det samme andre DVDer koster🙂. Men dette er kun mine antagelser altså..
      Mvh
      Rutt

      • Liv Elin 29.06.10, kl. 18:41

        Ok…har meldt meg på da.🙂

        • Rutt 29.06.10, kl. 18:50

          Den er helt klart verdt å se – og eie😉

          • Liv Elin 29.06.10, kl. 18:54

            Definitivt…datteren min er syk og jeg følger med nå som det ser ut til å skje noe der ute.

            • Rutt 29.06.10, kl. 21:15

              Det er heldigvis mye som er på gang av biomedisinsk forskning nå! Ønsker all lykke til med å finne en løsning for datteren din!!

              • Liv Elin 29.06.10, kl. 21:20

                ja jeg har fulgt bloggen din en stund, og ser at det skjer endel. Må bare si at jeg er kjempeglad for at du gidder å dele informasjonen du finner med oss, tusen takk! Lykke til selv også!

Legg igjen en kommentar

