Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

En slags sommerferie…

Kjenner at jeg trenger noen uker hvor jeg ikke er så aktiv med ME-nyheter og forskning og erklærer derfor en slags sommerferie her på bloggen. Jeg vil forsøke å logge av (både fysisk og mentalt..) og satser på at dette fører til at ny inspirasjon vil komme over meg i stort monn🙂.

Kan ellers melde om veldig gode sommerdager (så lenge temperaturen holder seg over 20 grader..) og at jeg har hatt en fantastisk ferie i Spania hvor formen var over all forventning god! Nå går dagene til å holde fortet med skoleferierende barn og alle deres venner, noe som er både krevende og veldig koselig. Kan også nevne at jeg skal ha ny konsultasjon med Prof. De Meirleir i august. Da har jeg vært under behandling i 1 år og som dere vet har dette vært et meget godt år for meg. Prøvene viser stor fremgang og jeg er ca 50-60 % bedre enn når jeg startet behandlingen. Jeg er spent på veien videre og kommer tilbake med rapport🙂.

Ønsker alle dere fine leserne en flott sommer!! Vi snakkes🙂

PS. Det kan hende bloggsommerferien tar noen små pauser hvis det skjer noe jeg anser som spesielt viktig i vår lille verden😉

7 responses to “En slags sommerferie…

  1. Anira 24.07.10, kl. 09:17

    God ferie! Det er deg vel unt!

    Klem fra Anira

  2. Jannik 24.07.10, kl. 21:56

    Fint å høre at du er på riktig vei! God sommer og ferie🙂

  3. Rosa 24.07.10, kl. 23:03

    Kosa deg Rutt, det fortjener du, ha en fortsatt fin sommer:)

  4. Kvakk 25.07.10, kl. 09:03

    Slett ikke dumt, Rutt. Bruk kreftene på deg selv og familien.🙂
    Ønsker deg en fortsatt flott ferie og formbedring!

  5. Mona Fuglerud Sørensen 26.07.10, kl. 11:49

    Gooooooooood sommer!!!!!!!! Du kan sette deg godt tilrette i solstolen (i dag er det vel best inne her på østlandet)og nyte noen uker med «nettfri». Du gjør en kjempeinnsats med å informere oss og jeg har stor forståelse for at du trenger litt pause innimellom!!!!! Klemmer Mona!!

  6. hopeful 27.07.10, kl. 17:59

    Et klokt valg – ta en god,lang nettfri ferie,du. Kos deg med familie og venner. Nyt sommeren!

    klem

  7. Måne 28.07.10, kl. 17:06

    Hei Rutt🙂
    Er helt enig med resten av gjengen her: Du fortjener en lang og god ferie etter en formidabel innsats til ME-sakens fremme!Kos deg alt du kan!
    Ferieklem fra Måne🙂

Legg igjen en kommentar

