Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Oppdatering: Hvilken metode blir brukt under Prof. De Meirleirs XMRV-testing

Etter å ha snakket med Prof. De Meirleir i dag har jeg fått bekreftet at tidligere informasjon om at det kun var Culture-metoden som vil bli brukt i XMRV-testingen er feil. Det vil bli testet med både Culture, Serology (anti-stoff) og Western Blot.

4 responses to “Oppdatering: Hvilken metode blir brukt under Prof. De Meirleirs XMRV-testing

  1. Pingback: Hvilken testmetode blir brukt i XMRV-testingen denne uken? « Rutts tankespinn og ME-nyheter

  2. Hege 05.08.10, kl. 20:12

    Så flott :-))

  3. Benedikte 05.08.10, kl. 23:04

    Så flott for de som tar testen.
    Jeg avlyste fredagens test pga at Ira skrev i mail at det var kun Culture denne gangen.
    Dumt at ikke de som svarer på mail for Prof.De Meirleir vet dette, for hadde jeg vist dette hadde jeg ikke avbestilt blodprøven/testen.
    Ja ja, kanskje bedre lykke neste gang.
    Masse lykke til dere som er med🙂

    • Rutt 06.08.10, kl. 08:16

      Hei Benedikte!
      Det var trist å høre.. Jeg vet ikke hvorfor de har bestemt seg for å benytte alle metodene, kanskje laboratoriet har blitt klart for dette i siste øyeblikk. Jeg har også mottatt skriftlig info helt nylig hvor det står at det kun skulle benyttes co-culture, så det er tydelig at det er noe som er bestemt i siste liten.
      Veldig kjedelig, håper det ikke blir lenge til neste sjanse!
      Klem

Legg igjen en kommentar

