Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Lillestrøm Helseklinikk: «Flere positive XMRV-funn»

Hentet fra Lillestrømhelseklinikk.no 11.09:

«Dr Mette vi informere om flere positive funn og relevant forskning omkring human MLVrelaterte virus på foredragene i Sarpsborg og Drammen i september og i Sverige i oktober.»

«Dr Mette holder foredrag i Drammen 23.9. på Folkets Hus kl 18. For nærmere informasjon og påmelding, ring Me Foreningen, Drammen, ved Heidi: 98 85 72 54.»

Les det HER

10 responses to “Lillestrøm Helseklinikk: «Flere positive XMRV-funn»

  1. Jannik 12.09.10, kl. 11:24

    Mener hun svarene vi alle rede vet om? FDA, etc.. Eller de 20 andre som tok blodprøven hos LHK, som snart får svar? :S

  2. Vestlending 12.09.10, kl. 12:08

    Da bør vel helseministeren snart komme på banen…

  3. Mirabell 12.09.10, kl. 18:22

    Det ser ut som det er redigert bort, det der om flere positive. Jeg kan i alle fall ikke se det…

  4. TEGE 12.09.10, kl. 18:28

    Jeg tenker at «flere» kan forståes både som «ytterligere funn» og «funn i flertall».
    Ikke rart om vi som MEsyke har antennene ute for tiden 😉

    • Mirabell 13.09.10, kl. 07:41

      Nei «funn i flertall» tolker jeg det ikke som. Det må vel bare bety at de har funnet flere enn de opprinnelige 2 pasientene. De har jo fått igjen flere av testsvarene nå.

  5. Lothiane 12.09.10, kl. 18:32

    Jeg håper å få med meg foredraget i Drammen, må bare finne en villig venn(inne) med bil. 🙂

  6. IngJo 12.09.10, kl. 22:45

    Jeg tar meg en tur på foredraget her i Sarpsborg jeg. Blir spennende!!
    Ønsker deg ei god uke, Rutt :-))
    Klem!!

Legg igjen en kommentar

