Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

ME-dokumentar «Få meg frisk» vises i Bergen 13. november

Støttegruppen «ME-visning i Bergen» har gleden av å invitere til
Filmvisning og refleksjon av den sterke dokumentarfilmen «Få meg frisk!»
med god hjelp fra Universitetet i Bergen, Norges ME-forening og Menin.
Til visningen kommer hovedpersonen Anette Gilje og regissør Pål Winsents.

Hvor: Haukeland Universitetssykehus, 3etg. Store Auditoriet
Når: Lørdag 13. november kl. 13-15.
Pris: Kr. 100,-

7 responses to “ME-dokumentar «Få meg frisk» vises i Bergen 13. november

  1. Måne 02.11.10, kl. 17:13

    Supert!
    Det er så herlig med alle som jobber for å fremme vår sak! Lykke til i Bergen🙂

  2. hasla 02.11.10, kl. 18:13

    Supert at dette ordnet seg!

  3. TEGE 02.11.10, kl. 22:34

    Noen som kjenner noen som har tilknytning til Bergen.. ikke nøl med å videreformidle!
    Denne filmen passer jo for både syke, pårørende, naboer, venner og uvenner, leger, sykepleiere, psykologer, Lp-coacher, nav-ansatte, politikere,… ja, idet hele tatt.. kan egentlig ikke tenke meg mange denne ikke skulle passe for..
    Trenger noen mail for å sende bekjente – så send meg en mail på quitme@live.no – så får du mail du kan sende til de du vil tipse.
    Her kan du få fortalt historien for deg! Og for andre ME-syke..
    Det nytter!

  4. Saturnin 03.11.10, kl. 13:33

    Godt jobbet! Takk for informasjon, det skal jeg absolutt prøve å få med meg 🙂

  5. Pingback: Transkribering av intervjuet som Anette Gilje og Pål Winsents gjorde på NRK Hordaland i dag « Rutts tankespinn og ME-nyheter

  6. Pingback: Intervju med Anette Gilje og Pål Winsents på NRK Hordaland, 12.11.2010 « blogg om M.E.-myalgisk encefalopati

  7. Pingback: Intervju med Anette Gilje og Pål Winsents i NRK. Hordaland 12.11. 2010 om filmen “Få meg frisk!”. « blogg om M.E.-myalgisk encefalopati

Legg igjen en kommentar

