Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

ME-dokumentaren «Få meg frisk» vises på NRK1

Hentet fra mediamente.n0:

«Dokumentarfilmen Få meg frisk! følger Anette Giljes (38) opp- og nedturer mens hun jakter på løsningen for å bli frisk fra ME – koste hva det koste vil. I løpet av filmen opplever vi hvordan ME ser ut og føles når pasienten ligger i et mørkt rom, motstanden fra legestanden, uvitenheten i pressen, takknemligheten fra så mange når hun står frem og hemmelighetskremmeriet fra belgiske og amerikanske forskere, som mener de har funnet svaret.»


13. desember kl. 19.45

4 responses to “ME-dokumentaren «Få meg frisk» vises på NRK1

  1. Catalyzator 24.11.10, kl. 13:05

    Så flott at den endelig skal vises på tv ! Og jeg antar det er et godt valg av nrk å legge den i programmet «Puls» da dette jo er sett av veldig mange.

    • Rutt 24.11.10, kl. 17:56

      Veldig bra at Puls skal sende dette!! Kanskje det kan bli en debatt i regi av programmet i ettertid??

      • Jannik 24.11.10, kl. 18:29

        Du skal ikke se bort ifra at dem inviterer Wyller alene.. Da kan vi like godt være uten debatt mener nå jeg. Håper pasientene får snakke denne gangen!🙂

  2. mhj 24.11.10, kl. 23:52

    😀 endelig får jeg også sett filmen…. det har vært laaang ventetid….
    😉

Legg igjen en kommentar

