Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

GcMaf – en av elementene i Prof. De Meirleirs behandling av XMRV/MLV

I kombinasjon med Nexavir og Artisunate bruker Prof. De Meirleir GcMaf i behandling for det HIV-liknende retroviruset XMRV/MLV. Veldig spennende hvis dere som har startet behandlingen vil dele deres erfaringer i kommentarfeltet! Selv venter jeg på resultatet av en gentest som skal vise om jeg vil respondere på dette medikamentet eller ikke.  Nedenfor finner du mer informasjon om GcMaf:

Hentet fra National Health Federation:

«As a background, in 2008, Dr. Yamamoto published three reports showing activation of the immune system can completely cure human cancer of the prostate, colon, and breast and has a pending report on lung cancer with the same results. [Translational Oncology, 2008 Jul; 1(2):65-72; Cancer Immunology Immunotherapy, 2008 Jul; 57(7):1007-16; International Journal Cancer, 2008 Jan 15; 122(2):461-7] These four anatomical locations represent 70-90% of all cancers.

Dr. Yamamoto notes that, in HIV infection, the white blood cells known as macrophages (which normally respond to viral infection by literally digesting viruses) are inactivated. But the natural macrophage activating factor that the human body normally produces, called GcMAF, is not secreted during HIV infection. GcMAF can be produced and injected to reactivate these germ-fighting cells and completely quell the infection over a relatively short period of time. It is the lack of macrophage activation that produces the immuno-suppression seen in HIV infection and AIDS.»

Les hele artikkelen HER

Les på norsk med Google Translater HER

11 responses to “GcMaf – en av elementene i Prof. De Meirleirs behandling av XMRV/MLV

  1. Tege 02.12.10, kl. 22:54

    Kjenner noen som har gått på det i noen uker. Ingen bivirkninger så langt. Virkning tror jeg vil ta litt lengre tid.
    Jeg har hørt at dette produktet er vanskelig å få fatt i, at mange konkurerer om å få tak i det. Når jeg leser artikkelen så blir jeg mer enn ydmyk i forhold til at KDM har fått tilgang til dette produktet – og at noen av hans pasienter kan få lov til å bruke..!

  2. Måne 03.12.10, kl. 12:21

    Vel, Tege, jeg er en av de heldige..som får Gcmaf. Har hittil satt 4 injeksjoner, 1 g pr uke. Og en ting er en helt sikker virkining av GcMaf: Jeg sover bedre! Det merket jeg allerede etter få dager!
    Ellers er jeg trøttere også om dagene, og har litt frysninger, som jeg tidligere ikke har hatt, og av og til «gamle vondter\smerter» som varer fra noen minutter til en time.. Ingen store bivirkninger foreløpig. Bare bedre søvn🙂 Jeg føler meg svært heldig og er svært takknemlig for at jeg fikk begynne med GcMaf umiddelbart etter positiv MLV-test var et faktum!

    • Artesunate 03.12.10, kl. 19:31

      Spennende å høre om dine erfaringer med GcMaf, Måne. Jeg tar ikke GcMaf, men har nesten identisk erfaring med Artesunate. Søvnen ble helt super, men mer smerter og litt trøttere også på dagene. Tar du den i tillegg, eller GcMaf alene?

      • Måne 03.12.10, kl. 22:34

        Hei Artesunate🙂
        Jeg har tatt Nexavir i drøye 2 år, og tar det fortsatt. GcMaf startet jeg med for 4 uker siden, så det er ganske nytt for meg. Skal ta min 5.dose i morgen.. Artesunate vet jeg noen flere får, men det har KDM ikke satt meg på. Enda, kanskje..? Har hørt at flere har god erfaring med Artesunate. Godt at noe kan gjøres! Er du pasient hos Meirleir eller LHK?

  3. Lykke 03.12.10, kl. 14:08

    http://www.gcmaf.eu/info/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=50

    link som viser til bivirkninger, men som også forklarer godt om GcMAF

    • Tege 03.12.10, kl. 19:13

      TAkker! Er et problem at man ikke vet kompetansen til forfatter, men slik er jo ofte internett😉. Men tar man høyde for det og at det her var linket til en kreftsituasjon, – så er det alltid av interesse å lese hva andre mener. Og nok en gang – så er det klart at heller ikke dette medikamentet skal man bruke/skaffe til veie uten etter klar avtale med lege.
      Jeg har hørt at det kan kjøpes av «kjøkkenbenk-produsenter». – Det vil i beste fall være bortkastede penger.

  4. Rutt 03.12.10, kl. 23:54

    Veldig viktig poeng, Tege!! Dette er absolutt ikke et medikament man skal starte opp med uten tilsyn av lege!! Det gjelder jo ALLE medikamentene vi diskuterer her inne som er endel av behandlingen til De Meirleir eller LHK. Selv probiotika sier De Meirleir er viktig at man får testet seg for før man starter opp med, for å bygge opp en konstruktiv tarmflora ikke tilføre bakterier man kanskje har overvekst av som er negativt for balansen i tarmen. Viktig!!!

  5. KFB-agenten 19.12.10, kl. 02:27

    Utgangspunktet er en svært syk, sengeliggende person. «Vi» har prøvd GC-MAF i ca 12 uker. Var litt avventende om virkningen i begynnelsen, men er sikre nå, selv om fremgangen ikke er dramatisk, (eller er små ting som man ikke har gjort på flere år egentlig store og dramatiske?) Litt og litt ser man resultater av at immunforsvaret jobber og tar det antibiotika oa ikke har tatt. Vi fortsetter optimistisk, men har lært oss å glede oss når fremgangen er et faktum. Vil ikke bruke krefter på skuffelser.

    • Ronny 19.12.10, kl. 21:06

      Takk for at du forteller om erfaringer. Det hjelper oss andre til å ta bedre avgjørelser. Lykke til videre!

    • Rutt 19.12.10, kl. 21:35

      Takk for at du deler, KFB-agenten! Gratulerer med fremgang, det er motiverende og godt å høre! Jeg har også kontakt med flere andre som har holdt på en stund og nå opplever stor fremgang! Jeg tok min første i går og har etter det vært veldig trøtt og hatt økning i influensa/infeksjonsfølelsen i kroppen, men fått beskjed om at det er en virkning av GCmaf og viser at immunforsvarer responderer. Det er en spennende tid, jeg ønsker deg all lykke til videre!!🙂

  6. anne 21.12.10, kl. 10:36

    Men så kjekt at du fikk treff på gentesten da Rutt🙂
    Og lykke til!

Legg igjen en kommentar

