Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Kåring av «Superheltinne i sosiale medier 2010»

Gosj!! Både hyggelig og overraskende at jeg fortsatt er med i kåringen av «Superheltinne i sosiale medier 2010». Jeg syntes det var stas å bli nominert, men hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle gå videre til avstemmingen. Ekstra hyggelig er det at jeg deler topp 10 listen med flere andre «ME-bloggere» og dette viser jo at bloggene gjør seg gjeldende og er synlige🙂.

Jeg føler meg jo langt ifra som en «Superheltinne», men er glad og ydmyk for at mange setter pris på og har nytte av bloggen! Som jeg har sagt mange ganger så er det alle dere som bidrar med gode innspill og kommentarer som gjør at bloggen blir interessant og givende å lese! Jeg kårer herved alle mine lesere til helter og heltinner :-)!!!

Hvis du vil stemme kan du gjøre dette HER , og gode begrunnelser i kommentarfeltet teller ekstra.

Tusen takk for nominasjonene folkens!! Jeg ble rørt og inderlig glad når jeg leste begrunnelser som disse:

«»Denne bloggen server oss hver dag det nyeste innenfor forskning og debatt for oss med ME/CFS. Hennes kommentarsider bidrar også til debatt og ikke minst gir oss alle en plass hvor vi kan diskutere og finne strategier for aktivisme.»

«Hun tar godt vare på sine lesere, og har stor tålmodighet med oss når vi er forvirret og må ha forklaring. Hun er helt Super når det gjelder å sette seg inn i kompliserte saker, og klare å formidle dem likevel – jeg er imponert over kunnskapsnivået hennes! »

«Som oppdaterer bloggen med viktige nyheter av interesse for oss i sammen situasjon, og samtidig er hun selv en veldig raus person som byr på seg selv.»

16 responses to “Kåring av «Superheltinne i sosiale medier 2010»

  1. Solgløtt 05.12.10, kl. 21:25

    Var vanskelig å skrive, uten å tulle, der.
    Klarte det nesten😉

    • Rutt 05.12.10, kl. 21:39

      *iler inn for å se hva du skrev* – *tilbake*! Jeg syntes du klarte å skrive veldig bra, jeg😀. Ikke lett og la være å tulle med dette, merker at jeg sliter litt jeg også :-)). Kreativ løsning med antall ord, bra jobbet😉.

  2. Norefall 05.12.10, kl. 21:34

    Voted 4 u darling❤

  3. Tone 05.12.10, kl. 22:07

    velfortjent:-)

  4. Cathrine15 05.12.10, kl. 22:36

    Stemte på deg. Vet ikke om jeg skrev helt riktig, jeg er litt ør i hodet og føler meg alt for dårlig egentlig nå. Men jeg stemte og jeg glemte hva jeg skulle skrive. Men jeg håper du vinner, det hadde vært kult;)

  5. heksa 05.12.10, kl. 23:59

    stille fra meg om dagen, men jeg følger med og nå har jeg stemt på deg.
    det fortjener du!
    god adventstid!

    klem fra heksa

  6. mhj 06.12.10, kl. 01:14

    😀 Jeg ville bare si gratulerer med å være på topp 10 lista – det e bare så utrolig fortjent!!!!

    Det ble veldig vanskelig å velge når vi har fem ME-blogger inne………

    Min stemme gikk til Maria for hun har vært kjæmpemodig i år!!!!

    MEN om noen leser dette så kan æ legge inn god valgtale for dæ:
    😀 Rutt er den kjappeste ute og her finner du den nyeste informasjonen innen ME😀 vi andre klarer oss ikke uten Rutts blogg, for hun gjør en jobb for oss tåkehjerner.😀 Å ha en transkiperingstjerne på ME-aktivist laget er helt fantastisk!!!!😀 og så stiller du opp på alt og er søt, hyggelig, grei, snill og har ett stort hjerte og hjelper alle sammen….😀 Det viktigeste Rutt gjør er: å gjøre oss «sammen er vi sterke» …….

    Er ikke det fint dere????

    :D*KLÆMS*:D

  7. selsius 06.12.10, kl. 01:54

    Ja, selvsagt skal jeg stemme på deg Rutt, selv om tittelen ”superheltinne” føles litt i det spenstiske laget. 😀

  8. Rutt 06.12.10, kl. 11:04

    Tusen takk for alle gode ord både her og på «superheltinne-bloggen», de betyr 10000-ganger mer enn selve kåringen!! *veldig rørt*
    Mange klemmer

  9. Martha 06.12.10, kl. 14:21

    Rutt jobber kontinuerlig med å fremme ME-saken, både på bloggen og IRL – og hun fortjener virkelig en påskjønnelse for alt det hun gjør for oss!😀

    Derfor har jeg stemt på Rutt! Skrev en lang begrunnelse om hvorfor, men kort oppsummert blir det: Du bidrar med så mye på så mange ulike arenaer, både her på bloggen, det du skriver på FB, du er initiativtaker overfor politikere og andre myndighetspersoner, du snakker med ulike journalister, du skriver brev og sender informasjon til myndighetspersoner – osv. Det går jo egentlig ikke an å beskrive innsatsen din med bare få ord, men vi kan i alle fall takke deg for at du gjør så mye viktig for ME-saken!<3

    Når det gjelder bloggen din, så oppdaterer du kontinuerlig med spennende nyheter fra hele verden, og du er vel egentlig blitt et knutepunkt for alle oss andre som blogger. Og dessuten et viktig møtested for oss alle som vil diskutere aktuelle ME-saker.

    Samtidig har du en varm og raus personlighet og byr på deg selv. Du er flink og dyktig i det du gjør, og har etter hvert tilegnet deg mye kunnskap om sykdommen ME, som du gjerne deler med oss andre.

    Og derfor oppfordrer jeg dere til å gå inn og stemme på Rutt! Hun er allerede en SUPERHELTINNE, og fortjener en påskjønnelse for sitt utrettelige arbeide! Stem og/eller skriv en kommentar her: http://superheltinner.net/2010/12/05/karing-a-superheltinne-i-sosiale-medier-2010

    • Rutt 06.12.10, kl. 16:00

      Martha, nå gjør du meg helt flau og varm om hjertet🙂. Tusen hjertelig takk for mange gode ord.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si… Tusen takk, og SELV TAKK for alt du gjør!!
      Mange klemmer

    • Måne 06.12.10, kl. 23:28

      Slutter meg til Marthas gode argumenter her🙂

  10. hasla 07.12.10, kl. 16:14

    Gratulerer Rutt.

    Jeg kunne tenke meg å stemme på alle.
    Du er lynrask på å legge ut nyheter, Rutt. Du er kjempeflink. Tusen takk for det arbeidet du gjør.
    Søt er du også.🙂

    Det var kanskje litt rart at så mange ME-blogger ble nominert. Og det blir litt vanskelig å skrive noe i kommentarfeltet da jeg kjenner så mange av dere. Synes også at unge Gudrun Jona er modig og flott.

    Synes det er vanskelig å heie på en da alle sammen gjør en viktig og formidabel jobb på nettet for ME saken.
    Det viktigste for meg er at man kanskje har klart å kapre enda flere seere til dokumentarvisningen av filmen «Få meg frisk!» på NRK på mandag 13.12-kl. 19.45.

    Klem, klem til dere alle.

  11. hasla 09.12.10, kl. 12:38

    Hei,
    Gratulerer til Maria!
    og alle dere andre!

    Jeg tar en liten runde rundt på bloggene til alle «Superheltinnene» og takker for den flotte innsatsen dere gjør.
    Takk for «Superheltinne-kampen» og lykke til videre.

    klem

Legg igjen en kommentar

