Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Trailer på «Få meg frisk» og tider for 5 visninger på NRK uke-50

NRK1, mandag 13.12.2010 kl. 19.45
NRK2, tirsdag 14.12.2010 kl. 00.15
NRK1, tirsdag 14.12.2010 kl. 10.35
NRK1, onsdag 15.12.2010 kl. 15.10
NRK1, torsdag 16.12.2010 kl. 12.40

61 responses to “Trailer på «Få meg frisk» og tider for 5 visninger på NRK uke-50

  1. selsius 11.12.10, kl. 15:02

    Det er direkte pinelig og høre på hva Wyller sier. Dette er ekspertisen i Norge, doktorgrad og greier. Ekspertisen som bl annet Aarseth setter sin lit til. Wyller har sagt hele veien at han ikke har noe tror på retrovirus som årsak til ME. Det er vel bevis for at også dette retroviruset svekker immunforsvaret, og ikke er bare et viruse som er der utenom å gjøre skade. Disse kommer ikke til å skifte mening før de må. Det er fortsatt rapporten om ME fra kunnskapssenteret i 2006, som bl annet Wyller står for som er gjeldende i det Norske helsevesenet. Nå er det på tide den oppdateres. Dere er jo så flinke i forhold til dette med press i forhold til bloddonasjon, sa kanskje litt press for å oppdatere denne udaterte rapporten kan være neste mål?

    • Tege 11.12.10, kl. 15:38

      Wyller har vel også i det seneste uttrykt at han kjører sitt løp så får framtiden vise om han har tatt feil.
      OM overhyppigehet av retrovirus hos ME er årsak eller konsekvens vil også tiden vise. Enten så er den årsak eller så er det en klar indikasjon på at immunforsvaret er helt ute å kjøre. Uansett: Så vil nok ikke Wyllers ideer løse den floken..

      • Rutt 11.12.10, kl. 15:50

        Forskning vil uansett avdekke hva XMRV betyr, så får Wyller mene det han mener. Og kanskje han har rett hos en gruppe under «ME-paraplyen»? Hvem vet..

    • Rutt 11.12.10, kl. 15:49

      hmmm, noe å tenke på Selsius!! *kryper inn i tenkeboksen*

      • selsius 11.12.10, kl. 16:14

        ME er ikke ”sustained arousal” eller som det da på Norsk blir, vedvarende psykisk stressreaksjon. Det er jo denne teorien rapporten ble bygget på. På tross av innvendinger mot denne teorien er den fortsatt gjeldene i forhold til ME her i landet. Er ikke rart ting er som de er, og ikke minst at man ser på CBT og GET som et godt behandlingstilbud for folk med ME. Etter sinte års forskning blir det logisk og oppdatere den rapporten i forhold til nyere forskning. Det viser seg jo nå at disse innvendingene var helt på sin plass. Disse innvendingene er helt i tråd med siste års forskning, om at ME er sterkt assosiert med infeksjon.

        Var bare et forslag da, og ikke noe mer enn det. Det er du som bestemmer her.

        God helg!🙂

        • Rutt 11.12.10, kl. 22:39

          Jeg tror heller ikke at de med ME-diagnose generelt har en vedvarende stressreaksjon, for all del. Men tenker at det er jo en mulighet for at noen av Wyllers pasienter har en form for «stressplage», det er jo blitt puttet så mange forskjellige tilstander i ME-sekken.
          Jeg syntes det hørtes ut som en glimrende ide å forøke å påvirke rapporten fra kunnskapssenteret😉

          God helg til deg også🙂

  2. hasla 11.12.10, kl. 15:10

    Hei Rutt.
    Denne snutten var jo fin da, deler den på bloggen.🙂
    Det skjer mye om dagen.🙂
    Artig.
    Ha en fin lørdag og helg, Rutt.
    klem

    • Rutt 11.12.10, kl. 15:51

      Det er moro at det endelig skjer noe konkret!! Spennende tider🙂
      Ha en fortsatt fin lørdag og fin helg til deg og dine🙂
      Klem

  3. anne 11.12.10, kl. 21:09

    Morsomt å få se traileren. Har jo ikke sett filmen enda, og veit ikke helt om jeg kan si jeg gleder meg til å se heller, regner med at jeg kommer til å synes det er stressende. Men sees skal den jo…

    Her er adressen til Puls program på nett-tv, den legges vel ut etter sending:
    http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/66/

    Og her er adressen til Puls sin hjemmeside, mulig det kommer noe der også etterhvert.
    http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/

    Du hadde vel disse fra før kanskje, men nå har du de da iallefall *ler*

  4. Norefall 11.12.10, kl. 22:37

    Da var pcn på fanget igjen🙂
    Gleder meg virkelig til mandag nå.. Blir vel noen tårer og sinne etter film og debatt.

    Sattser på at vi slipper å bli disset av forskere som ikke er oppdaterte. Håper også det kommer frem noen flere ord enn at dem legger ALL vekt på utmattelsen….
    Ingen friske forstår hva dette dreier seg om, når man sier personene er utmattet.

    Hvordan få en sykdom til å forsvinne? Jo, kall den noe så teit som utmattelse. Its all in the mind. Folk må reagere snart.. Tiden renner ut for mange. Mange er det desverre forsent for.

    • Rutt 11.12.10, kl. 22:43

      Godt å se at du er på nett igjen🙂
      Det blir spennende til mandag, slik jeg har forstått det er det Baumgarten og Wyller som skal i studio. Jeg håper på god journalistikk fra Puls, har et håp om det!

      Som Saugstad har sagt i mange sammenhenger; å kalle ME for utmattelsessyndrom er det samme som å kalle Parkinson ristesyndrom. Det er KUN et symptom og er ikke sykdommen!

  5. Kristofer 11.12.10, kl. 22:48

    Bare et kort lite forslag i forbindelse med den «utmattelsen» som Norefall påpeker her:

    Hva om alle konsekvent fokuserer mer på sykdomsfølelsen enn på tretthetsfølelesen?? For det er jo sykdomsfølelsen det egentlig handler om. At man ofte er trett er ikke annerledes enn 30-40% av befolkningen er. Men at man har gått med influensa-følelse i 8 år – ja da demrer det nok for folk at det er noe annet enn utbrenthet.

    Kanskje enda et nytt navn: Kronisk influensasyndrom. :o)

    • Rutt 11.12.10, kl. 23:02

      Det har blitt fokusert mye på utmattelsen og det er jo et primærsymptom for mange, men ikke alle. Som jeg har skrevet mye om her på bloggen tidligere, opplever jeg at utmattelsen kommer som en konsekvens av infeksjonsfølelse, influensasymptomer, feber, nevrologiske symptomer osv. Jeg opplever ikke at jeg er syk pga utmattelse, men vet jo at utmattelsen er invalidiserende for mange av oss. Det er bare synd at ordet «utmattelse» blir brukt istedenfor «sliten» av folk flest, derfor er det vanskelig å forstå at det i ME-sammenheng er snakk om en klinisk utmattelse.

    • Grethe7 12.12.10, kl. 08:44

      Jeg tror dessverre at vi etter hvert har hjernevasket oss selv til å si «sliten» eller «utmattet», og at det brukes som et synonym for sykdomsfølelsen med alle de forskjellige symptomene. Som forelder til 2 barn med ME venner man seg til å forklare og «unnskylde» hele tiden hvorfor barnet ikke kan være med på det og det, det være seg familieselskap, skole, hjemmeundervisning eller noe annet som må avlyses eller flyttes på. Ofte er det lettere å si at h*n er «sliten». Det blir litt mye å si at i dag har h*n feberfølelse, har vondt i magen, føler seg kvalm og uvel, har sovnet sent og våknet altfor tidlig OG er sliten/utmattet. Jeg forsøker hele tiden å bli mer bevisst på å nevne i alle fall et par av de mest fremtredende symptomene når jeg forklarer forfall på avtalte ting. Sliten og utmattet tror jeg ofte kan oppfattes som psykisk sliten, dessverre.
      Opplever ofte når jeg forteller at barna har ME at folk sier at «Å ja, er det sånn utmattelsessyndrom! Er de trøtte og sover hele tiden da?»😦

      • Rutt 12.12.10, kl. 11:30

        Hei Grethe7
        Jeg er helt enig, det er veldig fort gjort å si at man er sliten/utmattet. Man får gjerne ikke flere spørsmål heller da, folk forbinder jo ME med utmattelse, mange tror det kun er utmattelse man er plaget med når man har denne sykdommen. Jeg har forsøkt å være konsekvent å si at jeg er syk. Selv når andre spør om jeg er sliten, svarer jeg at jeg ikke er sliten men syk. Nettopp fordi, slik som du skriver, så er det så mange forestillinger om slitenhet/utmattelse som ikke har noe med denne sykdommen å gjøre i det hele tatt. Det medfører jo ofte noen flere spørsmål når man velger å si at man er syk, men man lærer seg fort en liten «regle»😉
        Kanskje vi pasientene kan ta et større ansvar ifh til å snu forestillingene når det kommer til psykisk betinget utmattelse om ME?

        Ønsker deg og dine barn alt godt!

        Mvh
        Rutt

        • anonymica 13.12.10, kl. 22:42

          Jeg pleier også å si at jeg er syk, framfor utmattet. Jeg pleier ofte å konkretisere at jeg har hovne lymfeknuter, halsvondt og feberfølelse, og føye til at jeg har en dårlig ME-dag i dag el.likn. Jeg merker at slike konkrete ting gjør at folk tar sykdommen mer på alvor og ikke tenker så lett i retning psykisk.

  6. Tege 11.12.10, kl. 23:05

    Her er noen som allerede har sett «Få meg frisk» i NRK versjon (vist på Haukeland):
    http://www.ba.no/nyheter/helsemagasinet/article5412902.ece

    • Rutt 11.12.10, kl. 23:09

      Sterkt gjort av Bergens gjengen🙂. Flott jobbet!!
      Jeg la det akkurat inn som eget innlegg. Nye innlegg kommer under «reklamen» for Få meg frisk, da jeg har lagt det på topp denne uken hvor filmen skal sendes på NRK.

  7. Cathrine15 11.12.10, kl. 23:37

    Det virker som en sterk film, Er d det?

    • Rutt 12.12.10, kl. 11:32

      Cathrine15: Filmen er VELDIG sterk og blir fortalt med åpenhet, ærlighet og med glimt i øyet. Jeg anbefaler deg på det varmeste å få den med deg!! Håper du får det til!!
      Klem Rutt

  8. fokus 12.12.10, kl. 10:45

    Jeg synes filmen er sterk.

    Har skrevet om det her;
    http://magiske.wordpress.com/2010/12/11/na-er-det-jul-igjen/

    Det gjelder å ha fokus. .-)

  9. Norefall 12.12.10, kl. 22:00

    Hva tror dere Wyller kommer til å si på mandag?
    Hvorfor er han invitrert? :s

  10. shadow 12.12.10, kl. 22:42

    Jeg har selv lurt på hvorfor Wyller er invitert… Skulle gjerne hatt Saugestad eller andre der istedet.

    • Tege 12.12.10, kl. 23:17

      – Det er nok slik at de som kan føle seg «ankaget» vel skal ha en viss rett til å kommentere. Saugstad kunne selvsagt vært invitert som fagperson i en debatt – men jeg har oppfattet det slik at Puls har utvidet sin sendetid.. og det er ikke så veldig mye plass ekstra.. tror det blir ca 10 min til annet innhold enn filmen.

    • Rutt 12.12.10, kl. 23:37

      Norefall og Shadow: Det er vel slik at det er journalistiske prinsipper at «begge sider» skal få være representert. Det blir best debatt av det. Vi får satse på at Puls har forberedt seg godt og stiller de rette spørsmålene, jeg tror og håper på det. Han er jo også regnet for norges «ME-ekspert»…

  11. Tege 12.12.10, kl. 23:19

    p.s. Hva som sies av hvem – både i Puls og i ettertid – ja, det blir spennende. Forandrer uansett ikke Anettes historie. Eller alle som sier de kjenner seg så godt igjen.
    (Riktignok er det ofte slik at om noen føler seg «angrepet» så angriper de tilbake… kanskje.. vi får se.)

    • Rutt 12.12.10, kl. 23:41

      Hvis ikke Puls klipper det bort har både Saugstad, Anette og meg selv også blitt intervjuet. Jeg tror også Baumgarten kan ha noe fornuftig å si, hun var ihvertfall på Mikovits seminaret hvor jeg fikk snakket litt med henne og jeg opplevde henne som positiv men avventende til det foreligger enda mer forskning. Det er uansett Puls redaksjonen som står for «klipp og lim» og regi, og vil bestemme vinklingene. Det blir spennende!!

  12. Renate 12.12.10, kl. 23:59

    Jeg så på en tv-guide nå at alle de 5 sendingene er like lange; 1 time og 10 minutter, så da kommer «det i studio» med hver gang også. Får bare håpe at det blir sagt noe vettugt der!🙂

    • Rutt 13.12.10, kl. 00:02

      Vi krysser alle fingre og tær!!🙂

      • Renate 13.12.10, kl. 00:10

        *Fingers crossed*

        Limer inn det 3. adventsverset, da det er ganske så treffende🙂;
        Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede
        De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
        Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede

        • Tussaluso 13.12.10, kl. 15:17

          Det skal jeg jammen gjøre: Tenne 3 lys i kveld «for lengsel, håp og glede» når jeg ser Puls (og Vestlandsrevyen).

  13. Pling 13.12.10, kl. 14:17

    Jeg kjenner at det kribler i magen🙂

  14. selsius 13.12.10, kl. 21:39

    Flott film. Godt jobbet Gilje.

    Har alle nevrologer i Norge et standard svar de bruker? Sær gjeng ja.

    Nå kunne jo de to i studio sagt at sånn situasjon er i dag, burde alle pasientene få mulighet til sånn type behandling som De Meirleir og LHK driver med. Det noe som svekker immunforsvaret og gir grobunn for alt mulig rart, kan ikke være noe annet en et retrovirus. Konsekvensene kan man få gjort noe med så man får økt livskvalitet, som det kom frem av i filmen. Det var ikke et tema for de i studio. Må liksom finne opp hjulet på egenhånd, eller noe som var ment som et hjul da…🙂

    Det låter ikke bra at Wyller skal se etter XMRV. Håper alle som er der og får negativt svar, er fornuftige nok til å etterkontrollere det hos de som kan dette.

    • hasla 13.12.10, kl. 21:56

      Ja, det er en veldig fin og sterk film.
      Flotte Anette og flotte Pål.
      Tusen takk!

      Det er synd at 3 års arbeid med fortvilelse og optimisme og håp, skal bli trukket ned av noen minutter i studio med Wyller.
      Han kunne i det minste ha vært litt begeistret. YES!!!
      Ja, ihvertfall latet som det…

      I stedet blir han en frontfigur for blodtrykksbehandling på barn og unge.
      Blodtrykksbehandling hjelper ikke for XMR, tror jeg, eller gjør det det?-dere som vet.🙂

  15. hasla 13.12.10, kl. 21:59

    -er sliten nå. skriver mye feil.🙂
    Mente blodtrykksmedisinsk behandling

  16. Tege 13.12.10, kl. 22:07

    Jeg føler meg utrolig priviligert som har fått mulighet som MEsyk til å få dratt nytte av Prof. Kenny De Meirleir sin kunnskap. Skjønner av kommentarene mot slutten av Puls – at her til lands vil det fort ta lang tid før man tar inn over seg med full tygnde de funnene og den behandlingen som vi får ta del i.
    Dette er ikke «en ferdig pakke» – men de har jo ikke engang begynt for alvor å lage noen pakke i det hele tatt.
    Medisineringen Wyller fra Rikshopitalet snakker om er i alle fall som å skvette vann på gåsa. Men han har da også for noen uker siden uttrykt at andre får holde på med sitt og han med sin del. Synd at en ressursorganisasjon som Rikshospitalet ikke vil ta inn over seg biomedisinsk forsknigsresultater.. selv om ikke forskningsresultatene er «ferdig vare».
    Godt at Baumgarten har engasjert en virolog i sitt ME-team i alle fall.
    Og mens de rusler i veg – så er jeg som sagt mer enn takknemlig for at jeg får oppleve en stadig bedre helse.

    Vil veldig GJERNE også få takke hovedpersonen i filmen Anette Gilje for en fantastisk jobb – å brette ut sin sykdom og hverdag for å fortelle om hvordan så altfor mange her i Norge har det, filmprodusent for en utrettelig jobbing, og NRK for å vinkle seriøst.

    • hasla 13.12.10, kl. 22:23

      Enig med deg TEGE.
      Helt enig.🙂
      Anette og Pål har gjort en kjempejobb.
      Det er så flott!
      En jobb som det ikke går an å få takket nok for.
      Takk til alle de andre i filmen også.
      Supert!

      Men denne Wyller og den stemning de klarte å få til i studio etterpå kunne jeg godt ha vært foruten.
      Tregt og seigt som sirup.

      Jeg blir litt forbanna jeg, men jeg prøver å styre meg.

  17. selsius 13.12.10, kl. 22:44

    Beklager å måtte si det men, hun i puls redaksjon er for tam. Jeg har sett hun intervjue Wyller flere ganger og hun har aldri kommet met et kritisk spørsmål mot han og hans teorier opp mot seriøs forskning eller helsevesenets totale fravær ovenfor alvorlig syke ME-Pasienter. Det er så alvorlige sider at en debatt rundt temaet forjenter litt høy temperatur. Man hjelper ikke oss med å være avventende da man kan gjør noe i form av skikkelig utredning og behandling som Gilje i filmen til slutt fikk. Hvorfor er det så vanskelig og gi klarsignal for???

    Det er vel bare for viruset det er betryggende at Wyller skal se etter det! Hihi.. Den satt tenker jeg.

    En ting til. Seriøst… Det lp greiene, og det andre. Hehe… Det er utrolig hvor lett det er og svindle desperate mennesker, men trenger ikke en gang legge godviljen til, virker det som..

  18. mhj 14.12.10, kl. 00:20

    😀 da er det sett film ja *tommel opp*😀 Nok en gang: Takk til Anette og Pål. Gratulerer med dagen!!!😀 takk til rammende, pårørende og andre forskere og behandlere innland og utland.

    ;/ debatten eller snakket etter filmen – i Pulsredaksjonen: ehhh…. ja hadde forventet temperatur…….. det ble vel ikke engang nevnt blodforbudet på «føre-var» og ja…. får høre gjennon litt nøyere…. så enig med flere her: litt skuffende der!

    *klæms* til alle og en stooor *hug* til rutt for dagen i dag… ja og alle dager…
    😉

  19. Tone 14.12.10, kl. 00:21

    Skuffende med Whyller i studio etterpå han er ingen spesialist på ME etter mitt syn. Panelet burde ha vært større. Savnet også at de hadde tatt med at ME settes etter 2 kriterier, og at det kan være utbrendte som havner i ME gruppa.

  20. Inger Johanne 14.12.10, kl. 05:31

    Fantastiske Anette som tørr å blott stille seg sånn. Hun er utrolig modig. Jeg ønsker virkelig å takke henne for det hun har gjort også for oss. Jeg har ba min store familie å se Puls, litt skummelt fordi jeg, som Anette, har skult for dem hvor syk jeg kan være.

    Jeg syns programlederen var god, hun brakte stadig vekk temaet tilbake til XMRV. Hun kan ikke noe for at Bruun Wyller er en idiot, og hvis Brun Wyller gjennomfører Rikshospitalets XMRV studie med bare PCR uten co-culture så er han mer enn bare en idiot.

  21. Pling 14.12.10, kl. 07:41

    Selv om Wyller holder i trådene vil det tross alt være endel andre involvert. Vi får bare drive med geriljavirksomheten vår.
    Ellers skjønner jeg ikke helt det der med at det er så storartet at han har doktorgrad. Jeg kjenner da masse helt alminnelige mennesker med doktorgrad? De kan som regel masse om en bitteliten detalj, men ikke nødvendigvis noe mer enn andre om andre ting? Det er da mer storartet med de som faktisk får folk friske, som Johnsgård?

  22. Tone 14.12.10, kl. 11:20

    Et poeng pling.

  23. Kristofer 14.12.10, kl. 11:26

    Utrolig opplysende film, som det er fantastisk at går ut til 1mill (?) nordmenn. Takk til Anette, du er tøff! NRK har også vinklet dette på en særdeles god måte, selv om det sviktet litt med valget av eksperter etter filmen.

    MEN, med tanke på hvilke to personer som tross alt var der i studio etterpå, synes jeg resultatet ble storartet. Vi skal svært få måneder tilbake før XMRV-funnene hadde blitt avfeid som en bagatell av disse to, mens nå har presset blitt så stort at de sakte men sikkert er i ferd med å snu seg.Wyller setter døra litt mer på gløtt for hver gang, og det gjør han klokt i, for jeg er redd mange vil le av «Løve-teoriene» hans om ganske kort tid.

    Jeg skal forresten ikke ta de to over en kam, for Baumgarten virker flink, åpen og meget dyktig, og har et normalt skeptisk med åpent sinn til den nye forskningen. Og det ser ut som hun virkelig håper at dette er svaret.
    Wyller derimot; vel.. Om ikke annet så er han et godt case på hvor vanskelig det er for oss mennesker å snu når det viser seg at det vi har stått for og kjempet for, sannsynligvis er feil. Er det noen som husker Kaare Norum som har kjempet et helt liv for at folk skulle spise mer brød og poteter?

  24. Pling 14.12.10, kl. 13:27

    Verdt å vite i dag kl halv ett: veldig bra. I kveld kl 22.30 NRK p2
    Ingen nettradio ennå.
    Synnevåg er bare kjempeflink!! Hun kom med veldig fornuftig og rolig innvending mot Wyller Å, det skjer bare en stor revolusjon !!!

  25. Måne 14.12.10, kl. 13:42

    Enig, Pling! Synnevåg hadde gode innfallsvinkler, og satte fokus påde rette tingene. Ryddig, tydelig og kjempeseriøst program! Utvalget av inter. obj. var også veldig godt. Et flott program som alle burde få med seg. Vi vil ha flere slike! Tusen takk til Synnevåg og NRK🙂
    Men litt nedtur da Janson fra ME-senteret på Ullevåll sa at han tror det vil ta minst 10 år før det er behandling tilgjengelig.. Hvorfor vil de ikke lære av Meirleir f.eks? Eller LHK?

  26. mhj 14.12.10, kl. 14:17

    Har hørt på vert å vite og som jeg skrev på meforum….

    Den dama rocker virkelig!!! Ho har klart det mesterstykket med å samle mange av de store og også de som holder på med forskningsprosjekter….

    Sagestad er skuffa og taler sine egne i mot……..

    Virologen til Beumgarten………… vel jeg trur ikke at dette vil ta ti år……. han prater nok litt sånn ja pessimistisk bullshit……

    …men at vi må påregne noe tid…. til de kliniske studiene kommer med resultater det må vi…

    ….helt til neste år……………..

    kampen for oss nå som går i behandling er å legge mere press på helsemyndigeter om at vi får dekket dette via NAV………. og at inntil det offentlige ikke har induviduell behandling….
    😉 med håp i hjertet…. ikke for det det finnes alltids håp…..

    • lue 15.12.10, kl. 14:27

      Enig med mhj om at det er en kjempeviktig kamp å få dekket dette økonomisk, ikke bare for de av oss som går i behandling, men ikke minst for dem som ikke har økonomisk mulighet til å få prøve. For ikke å glemme de som er for syke til å få mulighet til å komme seg behandling!

      ME pasienter tilbys ingenting fra det offetntlige helsevesenet. For de pasienter som er alvorlig rammet og bor geografisk langt unna sør- øst Norge, er det en katastrofe. De har ingen muligheter.

      • mhj 15.12.10, kl. 22:31

        Jepp! jobber med den saken også….. se om det kan finnes støtteordninger for de som ikke har økonomiske muligheter….

        …håper virkelig at den saken kan gå i boks!!!!!!
        😉

  27. Ser filmen nå 14.12.10, kl. 21:12

    Anette Gilje ser ut som en fantastisk flott og sympatisk dame.

  28. madralli 15.12.10, kl. 21:52

    Fantastiskt stark film – skulle önska att den kunde visas i Sverige också!

    • Tege 16.12.10, kl. 14:22

      Kontakt SVT og be de om å vise!! Be dine venner og bekjente om å gjøre det samme.
      Dette handler jo om tusenvis av svensker!!

      • Tussaluso 16.12.10, kl. 14:55

        God idè Tege! Her i Norge var det vel Marias Metode som dro i gang en epost-aksjon for å få NRK til å vise filmen?

  29. Måne 16.12.10, kl. 12:36

    Siste mulighet til å se «Få meg frisk» på NRK NÅ!

  30. morran 16.12.10, kl. 22:49

    Det var verkligen en stark och gripande film! Förutom Anettes kamp var det tufft att se inslaget med de svårt sjuka syskonen. Huu! Hoppas att den också kommer att visas i Sverige någon gång! Skall nog trycka på SVT om att visa den!
    Tack till Anette och Pål för denna viktiga film!
    Klem!

  31. madralli 17.12.10, kl. 16:34

    Nu har jag dragit igång en namnlista för att SVT ska visa «Få med frisk!:
    http://www.ipetitions.com/petition/faamegfriskse/

Legg igjen en kommentar

