Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Gi en liten julegave til WPI i år!

En av mine lesere her på bloggen har laget en hjemmeside som handler om å donere penger til Whittemore Peterson Institute (WPI). Som vi vet mottar de meget begrensede midler til en forskning som er av stor betydning også for oss i Europa.

Hvis mange av oss kun gir 1 dollar vil det gjøre en forskjell!

Hjemmesiden finner du HER

10 responses to “Gi en liten julegave til WPI i år!

  1. Rutt 22.12.10, kl. 10:42

    Da har jeg donert og oppfordrer alle til å gjøre det samme🙂

  2. Tone 22.12.10, kl. 11:01

    Bra initiativ!! Støtter opp om den.

  3. Norefall 22.12.10, kl. 12:22

    Jeg har lovet meg selv å gjøre det, så må bare få logget meg på nettbanken :p
    Skal klare det før den 25. des!!😀 Hvor mye er det vanlig å donere for oss dødlige?

  4. Bethen 22.12.10, kl. 12:27

    Mission completed.

    Hadde tenkt å sende en donasjon til ESME også, men det funger ikke akkurat nå. Får forsøke senere. De fortjener vel også noen kroner?

    http://esme-eu.com/

    Hilsen Bethen

  5. Mamma'n 22.12.10, kl. 12:36

    Jeg har donert, og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
    Et godt og viktig initiativ Rutt.
    De gjør en spesielt viktig jobb for oss, vi trenger dem…og de trenger nå oss!

  6. Inger Johanne 22.12.10, kl. 15:31

    Jeg har donert.

    Takk til Rutt for dette🙂

  7. Annema 22.12.10, kl. 16:50

    Da er det gjort – 30 dollar, ikke mye, men en liten hjelp.

  8. Rutt 22.12.10, kl. 19:05

    Flott!! Alle monner drar🙂

    Og jeg støtter Bethen, ESME fortjener jammen en liten slant de også!
    http://esme-eu.com/home/donate-article427-6.html

  9. Renate 22.12.10, kl. 19:57

    Takk for oppfordringen – julegave er herved sendt til WPI. ESME fikk en høstgave i stedet for.😉

  10. Annema 23.12.10, kl. 07:47

    I dag skal jeg gi til ESME!
    Takk for påminnelsen…

Legg igjen en kommentar

