Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Mer om bruk av GcMAF som behandling av XMRV-positive ME-pasienter

For noen dager siden skrev jeg et innlegg om at vi er mange Prof. De Meirleirs pasienter både i Norge og utlandet som er i gang med GcMAF behandling for det HIV-liknende retroviruset XMRV. Jeg har fått mange henvendelser på mail med spørsmål om medikamentet og hvordan det virker, og behandlingen som kombineres med Nexavir og Artesunate. Det er mange som vil vite om det virker; blir jeg bedre? Jeg er kun på min 4 injeksjon. De 3 første ukene har jeg hatt endel feber, sterke influensasymptomer og vært veldig trøtt. På slutten av uke 3 fikk formen en liten oppsving og den har holdt seg der selv etter injeksjon 4. Det kan være tilfeldig eller fordi jeg også er i ferd med å avslutte en antibiotikakur som gjør at jeg føler meg bedre nå, tiden får vise. Min gentest viste at jeg kun var «moderate responder» så jeg ble forespeilet at behandlingen kunne ta litt tid.

Jeg har kontakt med flere som er godt i gang og som har vært under behandlingen over lang tid. Disse forteller om stor bedring, men at veien dit har vært opp- og nedturer. Hvis du er under behandling er det mange som setter pris på om du vil dele noen erfaringer i kommentarfeltet 🙂

Under følger en video med forklaring på hvordan GcMAF virker. De har brukt kreftcelle som eksempel, men det vil i teorien være det samme med retrovirus.

Videoen er hentet fra CFS Central som har en omfattende bloggpost som forklarer hvordan ulike genvarianter responderer til GcMAF. Du kan lese det HER

Legg igjen en kommentar

