Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Svar på Facebook- og emailhenvendelser

De siste ukene har jeg fått veldig mange henvendelser på Facebook og email. Jeg skulle gjerne ha svart ordentlig på alle, men har dessverre ikke har hatt kapasitet til det. Det beklager jeg så mye! Hvis man har spørsmål ang biomedisinsk behandling for ME anbefaler jeg å ta en titt på pasientforumet for Prof. De Meirleir og Lillestrøm Helseklinikks pasienter. Her finner man mye interessant informasjon og man kan stille spørsmål. Det er mange veldig hjelpsomme og kunnskapsrike pasienter med mye erfaring! Jeg er fremdeles tilgjengelig på merutt@online.no, men jeg kan altså ikke garantere svar😉

Tusen takk for alle fantastiske bidrag i kommentarfeltet og ønsker alle dere fine lesere en god uke!

One response to “Svar på Facebook- og emailhenvendelser

  1. Norefall 20.03.11, kl. 23:17

    Du burde sette opp en donasjons knapp på bloggen🙂

Legg igjen en kommentar

