Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Familiemedlemskap i Norges ME-forening

Hentet fra Norges ME-forening:

«Familiemedlemskap – minimum kr 360 (hovedmedlem) + kr 50 (per øvrige) = kr 410

Man kan endre sitt medlemskap fra å være kun medlem til familiemedlem. Da betaler man som hovedmedlem kr. 360 og de andre familiemedlemmene betaler kun kr. 50 pr stk. Norges ME-forening får statsstøtte pr medlem, så jeg anbefaler at alle som har anledning endrer medlemskapet og også melder inn alle i sin familie! Det er enkelt å endre dette på Norge ME-forening sine nettsider HER.

3 responses to “Familiemedlemskap i Norges ME-forening

  1. Rutt 28.03.11, kl. 17:58

    Jeg har nå meldt inn min mann og mine to barn og oppfordrer alle til å melde inn sine familiemedlemmer🙂

  2. Tege 28.03.11, kl. 18:18

    Jeg kunne melde inn enda flere😉
    GODT tiltak!! Og viktig om man ønsker at noe skal skje her tillands (og internasjonalt for den saks skyld)
    (Jeg oppfatter at erlikhetstegnet på siden blir litt feil.. burde i såfall stått
    Fam.medlemsskap + 50kr pr medlem = minimum kr 410,-)
    Har allerede fått faktura, men brukte vedlagte link til å spesifisere navnene + poengtere at jeg hadde fått faktura. Så nå er det bare å justere beløpet – nettbank here we come..

  3. Tas 28.03.11, kl. 20:52

    Bra at du tar opp dette i bloggen din. Vi stiller bedre med en sterk forening som sloss for våre rettigheter. Jo mer medlemmer, jo sterkere stemme. Som kjent så trenger vi det, og det er spesielt viktig nå som det er mer biologisk bevis og krefter som jobber systematisk mot disse funnene. Vi gir oss ikke før vi får den respekten og rettferdigheten vi fortjener.

Legg igjen en kommentar

