Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Dr. Jamie Deckoff-Jones, Director of Clinical Services WPI, er interessert i norske familier som er rammet av XMRV-assosierte sykdommer

En av mine lesere på bloggen har sendt en mail og skriver følgende:

«På bloggen til Dr. Jamie Deckoff-Jones, http://treatingxmrv.blogspot.com/ har hun bedt om hjelp til å forsøke å få en uformell oversikt over hvor vanlig det er at ME rammer flere i samme familie. Hun er også interessert i om familiemedlemmer har nevroimmune sykdommer, kreft osv.

Dr. Deckoff-Jones er selv syk og har en syk datter. Dr. Deckoff-Jones er nå ansatt som «Director of Clinical Services» på WPI.

Jeg svarte på undersøkelsen for et par dager siden. Hun sendte meg en mail og spurte om jeg kunne hjelpe med å gjøre undersøkelsen kjent i Norge. Hun har sett at det er mange fra Norge inne på bloggen hennes og Dr. Mikovits har fortalt at det er mange alvorlig syke i Norge.

Undersøkelsen finner du her http://treatingxmrv.blogspot.com/2011/0 … urvey.html«

2 responses to “Dr. Jamie Deckoff-Jones, Director of Clinical Services WPI, er interessert i norske familier som er rammet av XMRV-assosierte sykdommer

  1. ~SerendipityCat~ 08.04.11, kl. 12:33

    Denne oppfordringen må vi jo nesten følge, jeg legger den ut på bloggen jeg også. 🙂

  2. Pingback: Dr. Jamie Deckoff-Jones, Director of Clinical Services WPI, er interessert i norske familier som er rammet av XMRV-assosierte sykdommer « ~ME Nytt~

Legg igjen en kommentar

