Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

God informativ side om GcMAF

Tips fra XMRV Global Actions Facebookside!

Hentet fra GcMAF Knowledgde Base:

«The GcMAF activated macrophages rapidly phagocytize various bacteria (E. coli, Salmonella typhimurium, Pseudomonas aeruginosa, B.subtilis, Clostridium perfringens and Mycobacterium tuberculosis) and various viruses (rubella, measles, herpes simplex, parainfluenza (Sendai), influenza virus and HIV type 1) (unpublished data).

There are indications that GcMAF may be effective against other diseases such as lupus, MS, Parkinson’s and fibromyalgia. No side effects are reported. (unpublished data)»

Les mer HER

3 responses to “God informativ side om GcMAF

  1. TaS 08.06.11, kl. 16:38

    Du har jo brukt dette og da har jeg et spørsmål til deg. Administrerte du injeksjonene selv?

    • Rutt 08.06.11, kl. 17:00

      Ja, jeg går på Gcmaf 50 ng i uken og administrerer injeksjonene selv. Dette skal settes subcutant, dvs rett under huden så det er lite problematisk, jeg gjør jo også det med Nexavir. B12 Hydroxycobalamin som settes to ganger i uken intramuskulært gjør jeg også selv, men vet at det er mange som trenger hjelp til dette.

      Jeg vil STERKT fraråde å starte denne behandlingen uten medisinsk tilsyn, med nødvendige prøver både før oppstart og underveis. Jeg kjenner til flere som ikke har kunnet starte behandling pga div. lave verdier og som også har tolerert det dårlig. Jeg vet at du forstår det TaS, men jeg vil understreke dette på det sterkeste for andre som leser her!!

      • TaS 08.06.11, kl. 17:12

        Takk for svaret. Ja, det er viktig og understreke at man ikke må begynne med noe slikt på egenhånd, det kan for få alvorlige konsekvenser. Så god veiledning fra De Meirleir eller folkene på LHK er viktig.🙂

Legg igjen en kommentar

