Rutts tankespinn og ME-nyheter

Det meste av det siste innen biomedisinsk forskning på ME

Rutts tankespinn og ME-nyheter har rundet 600.000 hits

Jeg er veldig glad for å se at bloggen nå har hatt over 600.000 treff på ca 2 år. Det betyr at mange er interessert i biomedisinsk behandling for ME og relaterte nyheter, noe som gir meg motivasjon og ny inspirasjon til å fortsette med denne jobben! Jeg ser nemlig på dette som en «jobb» og det er godt å kunne bruke noe av sin kapasitet til å gjøre meningsfylt arbeid🙂.

Tusen takk til alle dere FANTASTISKE lesere som bidrar med så mye bra i kommentarfeltet! Jeg lar meg stadig imponere over all kunnskap, omsorg og støtte som er blant dere som leser her. Jeg har sagt det før og sier det igjen; det er dere som gjør bloggen til det den er! Jeg får stadig mail fra medpasienter som skriver at de finner ny styrke og en følelse av fellesskap ved å stikke innom her og det gjør meg så inderlig glad :-)!

Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle andre som blogger og skriver om ME. Det er godt også for oss å ha et slags fellesskap og en følelse av å ha noen å stå ved siden av🙂

Jeg vil også komme med et lite «hjertesukk» til dere som skriver til meg og jeg ikke klarer å få svart. Det kommer i perioder veldig mye mail og da i tillegg til barn, familie og fremdeles redusert helse når jeg ikke over alt. Jeg forsøker å svare alle etter beste evne, men rekker dessverre ikke helt til ifh til dette.

Vi står foran en spennende tid! ME er i vinden som aldri før og jeg vil fortsette å gjøre mitt beste for å legge ut ny forskning, nyheter og politiske saker som er relevante for oss!

Bare for ordens skyld: Det blir kun registrert unike IP-adresser hver dag, slik at hvis du er innom flere ganger om dagen blir du bare registrert en gang. 

18 responses to “Rutts tankespinn og ME-nyheter har rundet 600.000 hits

  1. ~SerendipityCat~ 09.06.11, kl. 21:24

    Gratulerer! Det er helt fantastisk det du gjør.🙂

  2. bell4trix 09.06.11, kl. 21:28

    Gratulerer så mye! DU gjør virkelig en KjempeJOBB!😀
    Skjønner godt at du ikke klarer med alt om det blir for stort trykk. Du får gjøre så godt du kan og så får alle smøre seg med tålmodighet. Det er vi jo flinke til! Har stor forståelse for at du ikke klarer med alt. jeg sliter med å svare på de få mailer jeg får! Hehehe🙂
    Kjempeglad for at du og bloggen finnes! Gla i du! KleM❤

  3. Rutt 09.06.11, kl. 21:31

    Jeg må også ha med i takketalen et stort takk til alle dere som deler bloggpostene via mail, Facebook, Twitter o.l.🙂

  4. TaS 09.06.11, kl. 21:42

    Gratulerer med det. Det er jo flott og morro at en ME blogg kan vise til slike tall. Du gjør en viktig og flott jobb! Takk..🙂

  5. Måne 09.06.11, kl. 22:09

    Fanatstisk! Du gjør en kjempejobb på vegne av oss alle! Stor, varm klem til deg🙂

  6. Perle 09.06.11, kl. 22:16

    Gratulerer! Og tusen takk for at du holder oss oppdatert og gir håp!!

  7. sofi 09.06.11, kl. 22:51

    Gratulerer, du er en «racer» på dette! Har lært så mye gjennom denne bloggen:-)

  8. Tege 09.06.11, kl. 23:00

    Dette er et resultat av dyktig arbeid av ei kvinne som stadig imponerer med nye og gamle funn, godt ivaretatt av en omsorgsfull og inkluderende holdning!
    Uten det hadde hverken treff eller kommentarer fulgt på..
    Gratulerer! Og hold fram som du stevner.

  9. Happy 10.06.11, kl. 00:15

    Gratulerer – du gjør en kjempejobb! Det er noen som mener at ME-pasienter ikke klarer å forholde seg til internet og blogger, men dette viser jo det motsatte. Internet er nok «redningen» for mange av oss som ikke klarer å komme oss ut av huset for å få informasjon og være sosiale. Tusen takk!

  10. hopeful 10.06.11, kl. 09:42

    Gratulerer og takk for innsatsen!

  11. Elvira 10.06.11, kl. 13:28

    Gratulerer og tusen tusen takk for st du deler:-))

  12. Renate 10.06.11, kl. 19:01

    Hipp hurra for merutt!😀 Gratulerer så masse, snuppa!

  13. Trude H 10.06.11, kl. 20:53

    Gratulerer – kjempebra jobba🙂 Du trengs, det er det ingen tvil om!

  14. Gunn 10.06.11, kl. 23:18

    Jeg er som Bambi på glattisen når det gjelder bruk av pc, så jeg setter veldig stor pris på tilgangen på info jeg finner her. Du gjør en kjempejobb.

  15. Gunn 10.06.11, kl. 23:26

    Gratulerer! Du gjør en enestående job:-) Denne bloggen enormt viktig!
    Signerer på at det gi en håp, styrke- og fellesskapsfølelse å » være her»..
    Takk for at du deler!
    Klem

  16. madralli 11.06.11, kl. 12:00

    Grattis från en av dina svenska «fölgare». Uppskattar verkligen din blogg!

Legg igjen en kommentar

